Supercard si Sensiblu aniverseaza 10 ani de parteneriat in cadrul celui mai mare program de fidelizare din Romania
Data publicarii: 18-03-2013 | Finante-Banci
In luna martie se implinesc 10 ani de la lansarea de catre reteaua de farmacii Sensiblu, in parteneriat cu Supercard Solutions & Services, a celui mai mare program de fidelizare cu card din Romania.
In cei 10 ani de parteneriat, Supercard a emis pentru Sensiblu peste 5 milioane de carduri, gestionand totodata toate aspectele tehnice ale programului de fidelizare: crearea vizualului, productia si personalizarea cardurilor, gestionarea si prelucrarea bazei de date, servicii de call center si de expeditie.
"Inca de la inceput, programul de fidelizare pentru Sensiblu a fost un proiect complex, datorita dinamicii specifice si a resurselor pe care a trebuit sa le dedicam pentru a raspunde rapid tuturor cererilor de carduri asociate programului. Pentru Supercard, cei 10 ani de implicare activa in cel mai mare program de fidelizare pe plan national, pentru care am furnizat o gama completa de servicii, reprezinta o evolutie de succes, cu multe realizari in premiera. De asemenea, colaborarea cu Sensiblu, in toti acesti ani, ne-a invatat ce inseamna un parteneriat model, unul pe care ne dorim sa il avem cu toti clientii nostri”, a declarat Mirela Zamfiroiu, Directorul General al Supercard.
"In dezvoltarea si implementarea unui produs de fidelizare, trebuie sa tii cont de toate aspectele tehnice sau comerciale, importante pentru client. Flexibilitatea si adaptabilitatea sunt doua ingrediente de succes in aceasta abordare. Astazi, la 10 ani de la lansare, suntem mandri sa fim operatorii celui mai mare program de fidelizare din Romania, cu rezultate impresionante. Apreciem contributia colaboratorilor nostri de la Supercard in eficientizarea constanta a proceselor legate de emiterea si gestionarea celor peste 5 milioane de carduri si le multumim pentru flexibilitate si implicare”, a declarat Dan Nicolescu, Marketing Director Sensiblu.
Lansat in 2003, programul de fidelizare pentru clientii Sensiblu a fost diversificat in 2011 prin introducerea unei optiuni suplimentare: aceea de a permite clientilor sa decida in timp real, la fiecare tranzactie, daca aleg sa beneficieze de un discount de minim 10% din valoarea produselor cumparate sau daca doresc sa acumuleze puncte de fidelitate pe card, pentru a le utiliza la achizitiile viitoare. Tot in 2011 a fost simplificat si procesul de inscriere in programul de fidelitate, prin eliberarea si activarea cardului direct din farmacii, reducerile si ofertele speciale putand fi aplicate pe loc.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial