Raiffeisen Capital & Investment si-a intarit echipa de vanzari
Data publicarii: 28-03-2013 | Finante-Banci
Mihai Lazar se alatura diviziei de investitii a Raiffeisen Bank Romania, Raiffeisen Capital & Investment, in calitate de Director Vanzari si va administra si coordona activitatile de vanzare si operatiunile de tranzactionare specifice portofoliului de produse al companiei.
Mai mult de cinci ani Mihai Lazar a condus activitatea de vanzare si, incepand din 2011 si operatiunile de tranzactionare actiuni si produse structurate in ING Bank Sucursala Bucuresti, departamentul Piete de Capital. Echipa din care a facut parte a reusit performanta sa fie al doilea cel mai activ jucator al pietei de actiuni din Romania in 2012. Mihai Lazar este apreciat de catre investitorii institutionali locali si straini, care l-au desemnat in 2010 al saselea in topul brokerilor din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), conform studiului "Thomson Reuters Extel Survey".
In 2011 Mihai a facut parte din echipa consortiului care a realizat cea mai importanta listare la BVB, listarea tehnica a Fondului Proprietatea, iar in 2012 a administrat impreuna cu echipa ING cea mai mare oferta publica desfasurata in ultimii ani pe piata bursiera, tranzactia privind transferul pachetului minoritar la Azomures.
Mihai Lazar este membru al Asociatiei locale CFA inca din 2009, cand a primit certificarea CFA si a fost inregistrat in 2008 de FSA in Marea Britanie si SEC in SUA pentru a putea oferi servicii financiare clientilor institutionali inregistrati in respectivele piete.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online