MasterCard si Sensiblu, impreuna in sustinerea platilor contactless
Data publicarii: 01-04-2013 | Finante-Banci
- Fiecare tranzactie contactless efectuata cu MasterCard PayPass sau Maestro PayPass in farmaciile Sensiblu, indiferent de valoarea ei, este premiata pe loc
- Cititoare de card contactless sunt montate in toate farmaciile Sensiblu din tara
Pana pe 29 mai, toti cei care isi achita cumparaturile in farmaciile Sensiblu, platind contactless cu MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, primesc pe loc un cadou la alegere - o cutie de unguent de galbenele Elmiplant sau o cutie de Ascovit Vitamina C. In cadrul promotiei participa toate cardurile si dispozitivele bancare PayPass, folosite pentru plati la terminalele ce afiseaza marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass.
Campania se deruleaza in toate locatiile celui mai mare lant farmaceutic din tara. Clientii care achita cu unul dintre cardurile participante in campanie, MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, pot castiga un premiu ori de cate ori folosesc dispozitivul contactless prezent in farmaciile Sensiblu.
"In 2013, continuam seria initiativelor de sustinere a platilor contactless, cu PayPass”, spune Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, in cadrul MasterCard Europe. "Progresele inregistrate anul trecut, atat din punct de vedere al cresterii numarului de banci emitente, al numarului de banci acceptatoare, cat si al consumatorilor care au perceput noua modalitate de plata drept cea mai simpla si mai rapida, ne confirma ca, nu peste mult timp, aceasta va deveni un gest zilnic pentru multi dintre noi. Salutam intrarea farmaciilor Sensiblu in lista comerciantilor parteneri ce accepta tranzactii contactless si ne bucuram sa desfasuram impreuna o campanie de promovare a platilor realizate cu PayPass”, completeaza acesta.
"Inovatia este una din principalele valori ale companiei Sensiblu”, a declarat Dan Nicolescu, Marketing Director Sensiblu. "Prin proiectele si parteneriatele pe care le-am dezvoltat de-a lungul celor 16 ani, am pus un accent important pe calitatea serviciilor oferite pacientilor care au pasit pragul farmaciilor noastre si pe scurtarea timpului petrecut de acestia la casele de marcat. Colaborarea cu MasterCard vine ca o necesitate pentru multi dintre noi pentru ca, platind contactless cu MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, scurtam timpul petrecut la casa. Suntem increzatori in parteneriatul cu MasterCard si ne dorim ca si prin aceasta cale sa ne mentinem sentimentul de multumire in sufletul celor peste 5 milioane de clienti.”
In acest moment, instrumentele de plata MasterCard PayPass si Maestro PayPass sunt disponibile clientilor BRD Groupe Societe Generale, BCR, ING Bank si Credit Europe Bank si pot veni atat sub forma unui card bancar, cat si sub forme neconventionale precum stickere sau brelocuri.
Tehnologia PayPass permite utilizatorilor sa faca plati, simplu si rapid, cu carduri sau dispozitive contactless, prin simpla apropiere a acestora de un terminal contactless ce afiseaza marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass. Pentru efectuarea tranzactiei, clientii nu mai trebuie sa dea cardul din mana, iar pentru plati mai mici de 100 lei, nu mai este solicitata introducerea codului PIN sau semnarea chitantei.
La nivel mondial, tehnologia PayPass este utilizata in 41 de tari, in aproximativ 500.000 de locatii de acceptare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall