MasterCard si Sensiblu, impreuna in sustinerea platilor contactless
Data publicarii: 01-04-2013 | Finante-Banci
- Fiecare tranzactie contactless efectuata cu MasterCard PayPass sau Maestro PayPass in farmaciile Sensiblu, indiferent de valoarea ei, este premiata pe loc
- Cititoare de card contactless sunt montate in toate farmaciile Sensiblu din tara
Pana pe 29 mai, toti cei care isi achita cumparaturile in farmaciile Sensiblu, platind contactless cu MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, primesc pe loc un cadou la alegere - o cutie de unguent de galbenele Elmiplant sau o cutie de Ascovit Vitamina C. In cadrul promotiei participa toate cardurile si dispozitivele bancare PayPass, folosite pentru plati la terminalele ce afiseaza marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass.
Campania se deruleaza in toate locatiile celui mai mare lant farmaceutic din tara. Clientii care achita cu unul dintre cardurile participante in campanie, MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, pot castiga un premiu ori de cate ori folosesc dispozitivul contactless prezent in farmaciile Sensiblu.
"In 2013, continuam seria initiativelor de sustinere a platilor contactless, cu PayPass”, spune Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, in cadrul MasterCard Europe. "Progresele inregistrate anul trecut, atat din punct de vedere al cresterii numarului de banci emitente, al numarului de banci acceptatoare, cat si al consumatorilor care au perceput noua modalitate de plata drept cea mai simpla si mai rapida, ne confirma ca, nu peste mult timp, aceasta va deveni un gest zilnic pentru multi dintre noi. Salutam intrarea farmaciilor Sensiblu in lista comerciantilor parteneri ce accepta tranzactii contactless si ne bucuram sa desfasuram impreuna o campanie de promovare a platilor realizate cu PayPass”, completeaza acesta.
"Inovatia este una din principalele valori ale companiei Sensiblu”, a declarat Dan Nicolescu, Marketing Director Sensiblu. "Prin proiectele si parteneriatele pe care le-am dezvoltat de-a lungul celor 16 ani, am pus un accent important pe calitatea serviciilor oferite pacientilor care au pasit pragul farmaciilor noastre si pe scurtarea timpului petrecut de acestia la casele de marcat. Colaborarea cu MasterCard vine ca o necesitate pentru multi dintre noi pentru ca, platind contactless cu MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, scurtam timpul petrecut la casa. Suntem increzatori in parteneriatul cu MasterCard si ne dorim ca si prin aceasta cale sa ne mentinem sentimentul de multumire in sufletul celor peste 5 milioane de clienti.”
In acest moment, instrumentele de plata MasterCard PayPass si Maestro PayPass sunt disponibile clientilor BRD Groupe Societe Generale, BCR, ING Bank si Credit Europe Bank si pot veni atat sub forma unui card bancar, cat si sub forme neconventionale precum stickere sau brelocuri.
Tehnologia PayPass permite utilizatorilor sa faca plati, simplu si rapid, cu carduri sau dispozitive contactless, prin simpla apropiere a acestora de un terminal contactless ce afiseaza marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass. Pentru efectuarea tranzactiei, clientii nu mai trebuie sa dea cardul din mana, iar pentru plati mai mici de 100 lei, nu mai este solicitata introducerea codului PIN sau semnarea chitantei.
La nivel mondial, tehnologia PayPass este utilizata in 41 de tari, in aproximativ 500.000 de locatii de acceptare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiză EY - Cristian Cârstoiu: Vehiculele electrice continuă să se îndrepte spre dominația vânzărilor
- Studiu EY: Majoritatea directorilor generali se tem că recesiunea va fi mai gravă decât criza financiară - comunicat de presă
- Schneider Electric îl numește pe Marc Garner în funcția de Senior Vice President al diviziei Secure Power în Europa
- Sondaj Storia.ro: Proprietarii si cumparatorii din Romania fac un sumar al pietei imobiliare din 2022
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă