Parintii au la dispozitie aplicatii care ii ajuta sa monitorizeze felul in care copiii lor folosesc internetul
Data publicarii: 02-04-2013 | IT&C
Parintii vor avea la dispozitie aplicatii prin care vor putea monitoriza si controla modul in care copiilor lor folosesc internetul, in contextul in care varsta utilizatorilor de smarphone-uri si tablete scade tot mai mult, relateaza Reuters.
Un studiu realizat de Pew Research Center arata ca mai mult de o treime din adolescentii americani au un smartphone, in crestere de la o mai mult de o cincime in 2011. Pentru aproape jumatate din acesti utilizatori, telefonul este principalul instrument de navigare pe internet, parintii avand dificultati in a supraveghea comportamentul copiilor.
"Cand ai un smartphone, ai practic internetul la tine in buzunar oriunde ai fi - departe de ochii parintilor", a spus Anooj Shah, reprezentant al companiei Kytephone din Toronto.
Aplicatia Kytephone le permite parintilor sa controleze programele si site-urile pe care copiii lor le folosesc si sa vada de la ce persoane primesc minorii mesaje si apeluri.
Compania a pus luni la dispozitie o aplicatie Kytetime pentru tinerii cu varsta cuprinsa intre 13 si 17 ani. Noua aplicatie are multe din trasaturile Kytephone, insa nu include si capacitatea de a bloca apeluri.
La inceputul lunii martie, Net Nanny, o companie de programe de monitorizare, a lansat o aplicatie pentru dispozitivele iOS ale Apple pentru a filtra continutul pe internet si pentru a bloca vulgaritatile.
"Smartphone-urile si tabletele au adaugat noi tehnologii, cu noi provocari (pentru parinti) - capacitati depline pentru navigarea pe internet, mesaje nelimitate, acces la sute de mii de aplicatii bune, proaste si daunatoare", a spus Russ Warner, director executiv al companiei cu sediul al Salt Lake City.
Versiunea Android a Net Nanny, care se vinde la pretul de 12,99 dolari, poate controla ce aplicatii foloseste un copil. Aplicatia este de asemenea disponibila pentru dispozitive iOS, cu optiuni mai putine, la pretul de 4,99 dolari.
Compania introduce de asemenea Net Nanny Social, un instrument pe baza de abonament care le permite parintilor sa monitorizeze pe internet probleme precum cele legate de intimidarile cibernetice, hartuiri sexuale sau furturi de identitate pe retele de socializare precum Facebook sau Twitter. Serviciul costa in SUA 19,99 dolari pe an.
Pentru parintii copiilor cu varste intre 2 si 8 ani, compania Playrific, cu sediul la Boston, are o aplicatie gratuita cu un browser blocat care permite numai continut corespunzator pentru copii, inclusiv filmulete educationale, jocuri si carti interactive.
Aplicatia, disponibila pentru Android, iPad si pe internet, selecteaza continutul pe baza intereselor copilului, pe care le invata de-a lungul timpului.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial