Calatoria cu metroul, platita prin SMS. Cum se face accesul in statie
Data publicarii: 02-04-2013 | Diverse
Calatoria cu metroul poate fi platita din aprilie si prin transmiterea unui SMS la numarul 1700, din retelele Orange si Vodafone, putand fi achitate astfel una, doua sau zece calatorii la pretul de 0,50 de euro, 0,90 de euro si, respectiv, 3,25 de euro, a anuntat luni compania Metrorex.
Clientii Orange si Vodafone care vor sa plateasca o calatorie cu metroul trebuie sa transmita un SMS la numarul scurt 1700, urmand sa primeasca imediat confirmarea platii, tot prin SMS. De asemenea, calatorii care vor sa plateasca doua sau zece calatorii trebuie sa trimita textul 2C sau 10C la numarul 1700, a precizat Metrorex intr-un comunicat de presa.
Pretul unei calatorii este de 0,50 euro, pentru doua calatorii vor fi retinuti 0,90 euro, iar zece calatorii costa 3,25 de euro, tarifele fiind exprimate fara TVA.
"Accesul in statie se va face prin apelarea gratuita a numarului 1700 si apropierea receptorului telefonului de validatoarele special instalate in statiile de metrou, in zona de acces peron. Telefonul va emite un semnal sonor care va fi interpretat de validator, stabilind in timp real daca in contul clientului exista calatorii valide si permitand accesul catre peron", potrivit sursei citate.
Noul sistem de acces in statiile de metrou a fost testat anul trecut, fiind considerat fiabil dupa procesarea a peste 10.000 de validari in cele sapte statii pilot.
"Incepand cu luna aprilie, Bucurestiul se alatura capitalelor lumii unde poti sa folosesti telefonul mobil ca sa-ti platesti calatoriile si accesul la metrou", a precizat Metrorex.
Serviciul de achizitionare a titlurilor de calatorie folosind telefonul mobil se bazeaza pe tehnologia Data-Over-Voice, serviciu unic in lume, iar Metrorex este singurul beneficiar al acestei tehnologii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI