BRD a emis peste 100.000 de carduri contactless
Data publicarii: 03-04-2013 | Finante-Banci
BRD-Groupe Societe Generale a depasit in aceasta saptamana nivelul de 100.000 de carduri cu tehnologie contactless emise pe piata romaneasca. Banca a inceput, in premiera pentru Romania, emiterea instrumentelor de plata contactless in anul 2010, bazandu-se pe tehnologia "MasterCard PayPass”, la inceput in cadrul unui program - pilot desfasurat impreuna cu Metrorex, care viza implementarea solutiei tehnice de plata fara contact la turnichetii statiilor de metrou din Capitala.
Daca primele produse contactless erau sub forma de sticker sau breloc, banca si-a diversificat, in timp, oferta adaugand noua functionalitate cardurilor bancare clasice si continuand implementarea tehnologiei contactless si in transportul public, in solutiile de acces pe stadioanele de fotbal si chiar la nivelul automatelor bancare.
Ulterior lansarii in Bucuresti, impreuna cu RATB si Metrorex, in luna mai a anului 2011, a cardului contactless pentru transport, BRD a dezvoltat un concept propriu bazat pe o platforma tehnica certificata de organizatia MasterCard ca model unic la nivel european. Solutia integrata "BRD Transport" a fost implementata in orase precum Sibiu, Constanta, Galati, Brasov si Arad si premiata in mai multe randuri de publicatii specializate din Romania. Ea a fost prezentata in anul 2012, ca premiera, si la conferinta mondiala a transportatorilor publici de la Londra.
Seria inovatiilor a continuat la BRD si in anul 2012, prin derularea, impreuna cu Orange si in premiera pentru Romania, a unui proiect-pilot axat pe tehnologia Near Field Communication (NFC) integrata in cartela SIM a telefonului mobil. De asemenea, tot in anul 2012, BRD si-a extins oferta de carduri, lansand un nou produs - cardul personalizat "A la carte” cu tehnologie contactless. De asemenea, BRD a continuat extinderea retelei sale de acceptare, instaland terminale de acceptare contactless in toata reteaua de hypermarket-uri Carrefour si in reteaua de farmacii Sensiblu.
"Tehnologia contactless este prezenta in tot mai multe aspecte ale vietii cotidiene si suntem mandri ca o putem oferi unui numar tot mai mare de clienti in fiecare zi. Atributele ei - rapiditate, comoditate, simplitate - o recomanda nu doar clientilor persoane fizice, ci si tuturor categoriilor de comercianti”, spune Elena Oprea, Directorul executiv delegat al Departamentului Marketing si Management al Produselor din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
Desi lansate relativ recent, instrumentele contactless au devenit foarte populare pe plan international. Potrivit MasterCard, la sfarsitul lunii decembrie 2012, dispozitivele MasterCard PayPass puteau fi utilizate la circa 700.000 de comercianti acceptanti la nivel mondial.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025