Utilizatorii Vodafone au acces in toate statiile metroului din Bucuresti, prin intermediul platii prin SMS
Data publicarii: 03-04-2013 | IT&C
- Clientii pot alege sa plateasca, prin SMS, una, doua sau zece calatorii cu metroul
- Dupa plata calatoriei prin SMS, utilizatorii au acces in statiile de metrou printr-un apel gratuit la numarul 1700 si apropierea telefonului de dispozitivul de validare
Incepand de astazi, utilizatorii Vodafone au acces in toate statiile metroului din Bucuresti, prin intermediul platii calatoriilor prin SMS.
Printr-un simplu SMS la numarul 1700, cu textul 1C, la un tarif de 0,5 Euro (fara TVA), utilizatorii platesc o calatorie cu metroul. Pentru doua calatorii, plata se face printr-un mesaj la acelasi numar, cu textul 2C, tarifabil cu 0,9 Euro (fara TVA), iar pentru zece calatorii, plata se efectueaza printr-un SMS la1700 cu textul 10C, tarifabil cu 3,25 Euro (fara TVA).
Odata ce au platit calatoria prin SMS, pentru a avea acces in statia de metrou, utilizatorii trebuie doar sa apeleze numarul gratuit 1700 si sa apropie telefonul, in timpul convorbirii, de dispozitivul de validare dedicat, aflat la intrarea statiei de metrou, pana cand mesajul 'Tranzactie reusita' apare pe ecranul acestuia. Utilizatorii vor vedea, in acel moment, si numarul de calatorii disponibile in cont.
Serviciul de plata prin SMS a accesului la metrou a fost dezvoltat cu sprijinul Metrorex. Pentru asistenta despre accesul la metrou prin SMS, utilizatorii pot apela numarul 1826, cu un tarif normal pe minut.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online