Site-urile grupului Dogan, kanald.ro si wowbiz.ro, vor fi reprezentate de Thinkdigital
Data publicarii: Astazi, 08-04-2013 | Media
Site-urile Dogan Media International, kanald.ro si wowbiz.ro, vor fi reprezentate din punct de vedere al vanzarii spatiilor publicitare de Thinkdigital Romania, incepand cu luna aprilie a acestui an.
KanalD.ro aduna comunitatea telespectatorilor postului tv aflat in top 3 audiente din Romania dar contine si materiale editoriale in exclusivitate online. Cu peste 1,1 milioane de vizitatori unici pe site si peste o jumatate de milion de fani pe Facebook, kanald.ro este un produs online solid, cu o popularitate in crestere.
Wowbiz.ro este brandul de divertisment cu cea mai rapida ascensiune in ultimul an, site-ul ajungand, ca produs online de sine statator, la peste 1,8 milioane de vizitatori unici, lunar. Notorietatea brandului este sustinuta si de emisiunea cu acelasi nume, difuzata de Kanal D, precum si de o comunitate Facebook care numara peste 240 de mii de fani.
Dogan Media International opereaza in Romania televiziunea Kanal D, si este parte a celui mai mare grup media turc, Dogan Yayin Holding.
Thinkdigital Romania este parte a Thinkdigital Group, cu activitati in vanzarea de publicitate online, marketing digital, social gaming, e-commerce si evenimente. In Romania, compania reprezinta in exclusivitate zona de servicii premium Facebook, precum si proprietatile web ale Microsoft, inclusiv Skype, la care se adauga cateva zeci de site-uri locale. In plus, Thinkdigital este organizatorul conferintei internationale ICEEfest (ex RoNewMedia).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice