CNA vrea uniformizarea sunetului la programele TV si radio, inclusiv la publicitate
Data publicarii: 09-04-2013 | Media
CNA vrea sa elaboreze un standard pentru nivelul tariei sunetului, prin care sa se asigure o uniformizare a volumului sunetului in programele de radio si televiziune, astfel incat sa fie eliminat discomfortul creat telespectatorilor si ascultatorilor, resimtit in special la difuzarea publicitatii.
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a constituit "grupul de lucru Loudness", format din reprezentanti ai radiodifuzorilor, distribuitorilor prin cablu, studiourilor de productie si ai mediului universitar, care s-a intalnit pentru prima data, luni, la sediul CNA.
Grupul de lucru are ca scop elaborarea "Standardului pentru Nivelul Tariei Sunetului, prin care se va asigura o normalizare, prin uniformizare, a tariei sunetului in programele de radio si de televiziune", in conformitate cu Recomandarea European Broadcasting Union (EBU) numarul 128 din anul 2011.
Multi dintre cei prezenti la discutii au precizat ca cele mai mari probleme, in privinta tariei sunetului, apar in cazul spoturilor publicitare, promotionale si de teleshopping, care au un volum al sonorului mai mare decat restul programelor difuzate de televiziuni si radiouri.
CNA recomanda posturilor radio-TV sa promoveze campania de informare privind revizuirea Constitutiei
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) recomanda televiziunilor si radiourilor sa difuzeze materialele de promovare a campaniei de informare publica cu privire la procedurile de revizuire a Constitutiei Romaniei.
Parlamentul a informat Consiliul National al Audiovizualului cu privire la faptul ca, in cadrul procedurilor de revizuire a Constitutiei, Comisia comuna a Camerei Deputatilor si Senatului pentru elaborarea propunerii legislative de revizuire a Constitutiei Romaniei a decis crearea Forumului Constitutional, se spune intr-un comunicat postat pe site-ul CNA, semnat de Laura Georgescu, presedintele Consiliului.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall