CNA vrea uniformizarea sunetului la programele TV si radio, inclusiv la publicitate
Data publicarii: 09-04-2013 | Media
CNA vrea sa elaboreze un standard pentru nivelul tariei sunetului, prin care sa se asigure o uniformizare a volumului sunetului in programele de radio si televiziune, astfel incat sa fie eliminat discomfortul creat telespectatorilor si ascultatorilor, resimtit in special la difuzarea publicitatii.
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a constituit "grupul de lucru Loudness", format din reprezentanti ai radiodifuzorilor, distribuitorilor prin cablu, studiourilor de productie si ai mediului universitar, care s-a intalnit pentru prima data, luni, la sediul CNA.
Grupul de lucru are ca scop elaborarea "Standardului pentru Nivelul Tariei Sunetului, prin care se va asigura o normalizare, prin uniformizare, a tariei sunetului in programele de radio si de televiziune", in conformitate cu Recomandarea European Broadcasting Union (EBU) numarul 128 din anul 2011.
Multi dintre cei prezenti la discutii au precizat ca cele mai mari probleme, in privinta tariei sunetului, apar in cazul spoturilor publicitare, promotionale si de teleshopping, care au un volum al sonorului mai mare decat restul programelor difuzate de televiziuni si radiouri.
CNA recomanda posturilor radio-TV sa promoveze campania de informare privind revizuirea Constitutiei
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) recomanda televiziunilor si radiourilor sa difuzeze materialele de promovare a campaniei de informare publica cu privire la procedurile de revizuire a Constitutiei Romaniei.
Parlamentul a informat Consiliul National al Audiovizualului cu privire la faptul ca, in cadrul procedurilor de revizuire a Constitutiei, Comisia comuna a Camerei Deputatilor si Senatului pentru elaborarea propunerii legislative de revizuire a Constitutiei Romaniei a decis crearea Forumului Constitutional, se spune intr-un comunicat postat pe site-ul CNA, semnat de Laura Georgescu, presedintele Consiliului.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI