O noua campanie CardAvantaj ofera beneficii si in afara retelei de comercianti parteneri
Data publicarii: 11-04-2013 | Finante-Banci
Credit Europe Bank deruleaza o noua campanie de de primavara, "Ce ti-ai propus sa schimbi anul acesta?”, destinata posesorilor de CardAvantaj, cel mai popular card de credit de cumparaturi in rate fara dobanda din Romania. Pe durata acestei campanii beneficiile cumparaturilor in rate vor fi extinse si in afara retelei de comercianti parteneri a CardAvantaj pentru anumite categorii de produse.
Tranzactiile de cel putin 250 de lei efectuate in aceasta perioada prin CardAvantaj Standard/Clasic, Gold sau Platinum - in orice magazin de moda, mobilier, decoratiuni si amenajari interioare sau bricolaj din Romania care accepta ca modalitati de plata carduri MasterCard sau VISA - vor fi automat postate in 3 rate, fara dobanda, pana pe data de 15 mai 2013.
"Sustinem dorinta detinatorilor de CardAvantaj de a schimba ceva in aceasta primavara, fie ca este vorba de aspectul locuintei sau de garderoba personala. Ca si ei, am vrut sa venim cu ceva nou, oferindu-le o deplina libertate de alegere in utilizarea cardului de credit pentru achizitionarea lucrurilor dorite” a declarat Engin Alaybayoglu, Chief Retail Cards and Banking Officer, Credit Europe Bank Romania.
Pentru mai multe informatii despre CardAvantaj si despre campania curenta puteti vizita www.cardavantaj.ro
Credit Europe Bank Romania - 20 ani
In 2013 Credit Europe Bank (Romania) S.A. aniverseaza 20 de ani de prezenta pe piata locala. Membra a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activeaza inca din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial si Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) si apoi, din 2007, in urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank Romania.
In Romania Credit Europe Bank asigura o gama larga de produse si servicii catre aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri si corporatii, prin intermediul unei retele alcatuite din 70 de sucursale, agentii si puncte de lucru, precum si prin canale alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet si Phone Banking.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI