O noua campanie CardAvantaj ofera beneficii si in afara retelei de comercianti parteneri
Data publicarii: 11-04-2013 | Finante-Banci
Credit Europe Bank deruleaza o noua campanie de de primavara, "Ce ti-ai propus sa schimbi anul acesta?”, destinata posesorilor de CardAvantaj, cel mai popular card de credit de cumparaturi in rate fara dobanda din Romania. Pe durata acestei campanii beneficiile cumparaturilor in rate vor fi extinse si in afara retelei de comercianti parteneri a CardAvantaj pentru anumite categorii de produse.
Tranzactiile de cel putin 250 de lei efectuate in aceasta perioada prin CardAvantaj Standard/Clasic, Gold sau Platinum - in orice magazin de moda, mobilier, decoratiuni si amenajari interioare sau bricolaj din Romania care accepta ca modalitati de plata carduri MasterCard sau VISA - vor fi automat postate in 3 rate, fara dobanda, pana pe data de 15 mai 2013.
"Sustinem dorinta detinatorilor de CardAvantaj de a schimba ceva in aceasta primavara, fie ca este vorba de aspectul locuintei sau de garderoba personala. Ca si ei, am vrut sa venim cu ceva nou, oferindu-le o deplina libertate de alegere in utilizarea cardului de credit pentru achizitionarea lucrurilor dorite” a declarat Engin Alaybayoglu, Chief Retail Cards and Banking Officer, Credit Europe Bank Romania.
Pentru mai multe informatii despre CardAvantaj si despre campania curenta puteti vizita www.cardavantaj.ro
Credit Europe Bank Romania - 20 ani
In 2013 Credit Europe Bank (Romania) S.A. aniverseaza 20 de ani de prezenta pe piata locala. Membra a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activeaza inca din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial si Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) si apoi, din 2007, in urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank Romania.
In Romania Credit Europe Bank asigura o gama larga de produse si servicii catre aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri si corporatii, prin intermediul unei retele alcatuite din 70 de sucursale, agentii si puncte de lucru, precum si prin canale alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet si Phone Banking.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii