Romania a atras fonduri europene pentru industria laptelui in valoare de 42 milioane euro in perioada 2007-2013
Data publicarii: 19-04-2013 | Economie
Romania a atras fonduri europene pentru industria laptelui in valoare de 42 de milioane de euro, in perioada 2007-2013, a declarat, joi, ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Daniel Constantin, aflat intr-o vizita la fabrica Danone Romania din Bucuresti.
'Romania a atras fonduri europene pentru industria laptelui in perioada 2007-2013 in valoare de 42 de milioane de euro. Astazi avem unitati importante care satisfac consumul de pe piata interna, dar exista, pe fondul cresterii consumului de lapte, loc suficient pentru a dezvolta ferme si unitati de procesare. Pentru ambele zone exista fonduri europene pe care le vom pune la dispozitia tuturor celor care vor fi interesati', a declarat ministrul Agriculturii, Daniel Constantin.
Totodata, ministrul Agriculturii a afirmat ca viitorul Program National pentru Dezvoltare Rurala va avea in vedere dezvoltarea nu doar a zonei de procesare, ci si a celei de productie, respectiv a fermelor, pe care se va pune accentul in perioada 2014-2020, tinand cont de potentialul pietei romanesti in ceea ce priveste consumul de lactate.
Ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Daniel Constantin, a efectuat o vizita la fabrica Danone Romania din Bucuresti, ocazie cu care a discutat cu Dieter Schulz, directorul general al Danone in regiunea Europa Centrala si de Sud, despre istoricul de 15 ani al acestei companii in tara noastra dar si despre oportunitatile de dezvoltare pe care piata romaneasca le poate oferi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online