Banca Romaneasca si Galeria Real dau startul competitiei cumparaturilor de Paste
Data publicarii: 19-04-2013 | Finante-Banci
Banca Romaneasca, in parteneriat cu Galeria Real, organizeaza in perioada 16 aprilie - 5 mai un concurs pentru clientii care isi vor face cumparaturile de Paste in magazinele din galerie. Startul competitiei cumparaturilor s-a dat pe 16 aprilie, in Galeria Real, iar "inscrierile in cursa” se fac pe baza cumparaturilor din magazinele Galeriei sau intrand in aplicatia de pe Facebook/GaleriaReal!
Castigatorii vor fi premiati cu cate un card Banca Romaneasca, alimentat cu 10.000 de lei (premiul I), 3.000 de lei (premiul II) si 1.000 de lei (premiul III). Mai multe cumparaturi inseamna, implicit, mai multe sanse de castig.
"Ce cadou de Paste mai potrivit poate oferi o banca daca nu un card cu bani? Un card de la Banca Romaneasca pe care castigatorii sa-l foloseasca bucurandu-se de avantajele acestuia, sustinute si de programele noastre de reduceri. Ne bucuram ca la linia de sosire vom fi impreuna cu partenerii nostri deja traditionali Galeria Real, pentru a-i felicita pe castigatori si pentru a le acorda aceste premii”, a declarat Lakis Couninis, director Executiv Unitate Retail Banca Romaneasca.
"Acum ca soarele s-a ivit in sfarsit, ne simtim plini de energie si voie buna. Se apropie si Pastele, prima mare sarbatoare religioasa din an. Ne-am dorit o campanie dinamica, prin care sa animam consumatorii, cu premii pe masura. Va asteptam, ca de obicei, in Galeria Real!”, a declarat Ioana Laura Pasca, director Marketing Galeria Real.
Campania se va desfasura atat in Bucuresti (Galeriile Real Berceni si Pallady), dar si in marile orase ale tarii: Arad, Baia Mare, Constanta (1 si 2), Cluj, Deva, Galati, Oradea (1 si 2), Pitesti, Ploiesti, Satu Mare, Suceava si Timisoara (1 si 2).
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-urile www.galeriareal.ro si www.banca-romaneasca.ro. Campania este organizata si derulata de Galeria Real, in parteneriat cu Banca Romaneasca.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial