ING continua demersurile de informare a participantilor din sistemul privat de pensii, simplificand si aducand imbunatatiri scrisorii anuale de informare
Data publicarii: 19-04-2013 | Finante-Banci
Cei peste 1,74 milioane de participanti ai Fondului de Pensii Administrat Privat ING vor primi pana la sfarsitul lunii aprilie a.c. scrisoarea anuala de informare, cu un continut extins si imbunatatit care asigura intelegerea in detaliu a informatiilor incluse. Concret, pe langa datele importante referitoare la situatia contului personal la sfarsitul anului 2012, datele despre fond si cele referitoare la societatea de administrare a fondului, informarea anuala include si o sectiune cu explicatii simple ale termenilor financiari folositi. Sunt explicati termeni precum contributia platita, contributia neta, valoarea unitatii de fond, numarul unitatilor de fond alocate pe luna si cumulat la sfarsitul lunii, valoarea activului personal in ultima zi a lunii. Explicatiile sunt oferite intr-un limbaj non-tehnic si, pentru o intelegere cat mai intuitiva, sunt folosite analogii cu elemente comune tuturor cititorilor.
In plus, pentru a adapta procesul de informare la nevoile actuale ale participantilor, fiecare dintre cei care figureaza in baza de date cu adresa de e-mail va primi, anterior scrisorii in format fizic, un mesaj electronic cu un sumar al principalelor informatii. In aceeasi directie, ING pune la dispozitia participantilor portalul myING.ro, o platforma online sigura si usor de utilizat, unde gasesc in orice moment toate informatiile de care au nevoie despre contributiile lor la Pilonul II.
Nevoia acestor schimbari a fost identificata printr-un studiu realizat in 2012, dupa expedierea precedentei scrisori anuale de informare.
"Pentru participantii din sistemul privat de pensii este important sa inteleaga ceea ce se intampla cu contributiile lor si cu activul personal - bani care le apartin si se vor intoarce la ei la varsta pensionarii. Dat fiind ca participarea in sistemul de pensii administrate privat nu presupune costuri si eforturi suplimentare pentru participanti, multi lasa inca la voia <<loteriei>> alegerea fondului si nu inteleg pe deplin beneficiile acestei forme de economisire pentru pensie. Ne dorim ca, prin demersurile de informare si educare pe care le desfasuram pe tot parcursul relatiei cu clientii nostri, sa contribuim la crearea unei imagini clare a pensiilor administrate privat”, a declarat Marius Popescu, director general ING Pensii SAFPAP.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere