ING continua demersurile de informare a participantilor din sistemul privat de pensii, simplificand si aducand imbunatatiri scrisorii anuale de informare
Data publicarii: 19-04-2013 | Finante-Banci
Cei peste 1,74 milioane de participanti ai Fondului de Pensii Administrat Privat ING vor primi pana la sfarsitul lunii aprilie a.c. scrisoarea anuala de informare, cu un continut extins si imbunatatit care asigura intelegerea in detaliu a informatiilor incluse. Concret, pe langa datele importante referitoare la situatia contului personal la sfarsitul anului 2012, datele despre fond si cele referitoare la societatea de administrare a fondului, informarea anuala include si o sectiune cu explicatii simple ale termenilor financiari folositi. Sunt explicati termeni precum contributia platita, contributia neta, valoarea unitatii de fond, numarul unitatilor de fond alocate pe luna si cumulat la sfarsitul lunii, valoarea activului personal in ultima zi a lunii. Explicatiile sunt oferite intr-un limbaj non-tehnic si, pentru o intelegere cat mai intuitiva, sunt folosite analogii cu elemente comune tuturor cititorilor.
In plus, pentru a adapta procesul de informare la nevoile actuale ale participantilor, fiecare dintre cei care figureaza in baza de date cu adresa de e-mail va primi, anterior scrisorii in format fizic, un mesaj electronic cu un sumar al principalelor informatii. In aceeasi directie, ING pune la dispozitia participantilor portalul myING.ro, o platforma online sigura si usor de utilizat, unde gasesc in orice moment toate informatiile de care au nevoie despre contributiile lor la Pilonul II.
Nevoia acestor schimbari a fost identificata printr-un studiu realizat in 2012, dupa expedierea precedentei scrisori anuale de informare.
"Pentru participantii din sistemul privat de pensii este important sa inteleaga ceea ce se intampla cu contributiile lor si cu activul personal - bani care le apartin si se vor intoarce la ei la varsta pensionarii. Dat fiind ca participarea in sistemul de pensii administrate privat nu presupune costuri si eforturi suplimentare pentru participanti, multi lasa inca la voia <<loteriei>> alegerea fondului si nu inteleg pe deplin beneficiile acestei forme de economisire pentru pensie. Ne dorim ca, prin demersurile de informare si educare pe care le desfasuram pe tot parcursul relatiei cu clientii nostri, sa contribuim la crearea unei imagini clare a pensiilor administrate privat”, a declarat Marius Popescu, director general ING Pensii SAFPAP.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online