BT, campioana pe piata la cresterea numarului de clienti activi care folosesc Internet Bankingul
Data publicarii: 23-04-2013 | Finante-Banci
●Premiu pentru Banca Transilvania in cadrul Galei Premiilor Online Banking●
Banca Transilvania a primit recunoasterea oficiala pentru "Cea mai mare rata de crestere a numarului de clienti activi care folosesc serviciile de Internet Bankingul” (55%), respectiv "Cea mai mare rata de crestere a numarului de clienti activi persoane fizice care utilizeaza de servicii bancare online” (63%) in 2012, in cadrul Galei Premiilor Online Banking, din partea revistei eFinance.
Clasamentul a fost realizat in urma unui studiu al raportarilor bancilor privind datele pe 2012, comparativ cu anul 2011, parte a anlizei tendintelor pietei de banking online. La finalul anului 2012, BT24 avea aproape 292.000 de utilizatori, in crestere cu 32% fata de sfarsitul lui 2011. Aproape 10% din utilizatorii de BT24 Internet Banking folosesc, de asemenea, BT24 Mobile Banking, procentul fiind in crestere la 31.12.2012, fata de sfarsitul anului 2011, cand era de aproape 6%.
In functie de numarul de utilizatori ai serviciilor de Internet Banking, Banca Transilvania are o cota de piata de 10%. Referitor la serviciile bancare oferite prin Mobile Banking, BT are o cota de piata de 28%.
In prezent, peste 300.000 de persoane folosesc BT24, serviciul de Internet Banking si Mobile Banking oferit de Banca Transilvania, din care peste 80% sunt persoane fizice, iar aproximativ 20% sunt companii.
BT24 poate fi utilizat oricand, de oriunde din lume, oferind acces non-stop la conturile proprii, mobilitate totala si rapiditate. Utilizatorii acestui serviciu online au comision zero la transferuri intre conturile proprii, pentru alimentarea cardurilor sau a conturilor de economii, precum si la plata facturilor pentru cei peste 40 de furnizori cu care banca are conventii. Pentru o serie intreaga de alte operatiuni, comisioanele BT24 sunt mai mici decat cele practicate la ghisee.
Serviciul de Internet Banking al Bancii Transilvania are peste 100 de functionalitati, iar printre principalele avantaje se numara urmatoarele:
- acces non-stop, 24 de ore din 24, 7 zile din 7;
- plati intre conturile personale operate instant si non-stop;
- schimburi valutare derulate instant si non-stop;
- posibilitatea vizualizarii online a soldului si a programarii platilor;
- posibilitatea activarii online a serviciului de Mobile Banking BT24 si a serviciului SMS Alert;
- posibilitatea blocarii online a cardului bancar;
- posibilitatea modificarii limitelor de tranzactionare cu cardurile BT.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial