BT, campioana pe piata la cresterea numarului de clienti activi care folosesc Internet Bankingul

Data publicarii: 23-04-2013 | Finante-Banci

●Premiu pentru Banca Transilvania in cadrul Galei Premiilor Online Banking●

Banca Transilvania a primit recunoasterea oficiala pentru "Cea mai mare rata de crestere a numarului de clienti activi care folosesc serviciile de Internet Bankingul” (55%), respectiv "Cea mai mare rata de crestere a numarului de clienti activi persoane fizice care utilizeaza de servicii bancare online” (63%) in 2012, in cadrul Galei Premiilor Online Banking, din partea revistei eFinance. 

Clasamentul a fost realizat in urma unui studiu al raportarilor bancilor privind datele pe 2012, comparativ cu anul 2011, parte a anlizei tendintelor pietei de banking online. La finalul anului 2012, BT24 avea aproape 292.000 de utilizatori, in crestere cu 32% fata de sfarsitul lui 2011. Aproape 10% din utilizatorii de BT24 Internet Banking folosesc, de asemenea, BT24 Mobile Banking, procentul fiind in crestere la 31.12.2012, fata de sfarsitul anului 2011, cand era de aproape 6%. 

In functie de numarul de utilizatori ai serviciilor de Internet Banking, Banca Transilvania are o cota de piata de 10%. Referitor la serviciile bancare oferite prin Mobile Banking, BT are o cota de piata de 28%.

In prezent, peste 300.000 de persoane folosesc BT24, serviciul de Internet Banking si Mobile Banking oferit de Banca Transilvania, din care peste 80% sunt persoane fizice, iar aproximativ 20% sunt companii. 

BT24 poate fi utilizat oricand, de oriunde din lume, oferind acces non-stop la conturile proprii, mobilitate totala si rapiditate. Utilizatorii acestui serviciu online au comision zero la transferuri intre conturile proprii, pentru alimentarea cardurilor sau a conturilor de economii, precum si la plata facturilor pentru cei peste 40 de furnizori cu care banca are conventii. Pentru o serie intreaga de alte operatiuni, comisioanele BT24 sunt mai mici decat cele practicate la ghisee.

Serviciul de Internet Banking al Bancii Transilvania are peste 100 de functionalitati, iar printre principalele avantaje se numara urmatoarele: 

  • acces non-stop, 24 de ore din 24, 7 zile din 7;
  • plati intre conturile personale operate instant si non-stop;
  • schimburi valutare derulate instant si non-stop;
  • posibilitatea vizualizarii online a soldului si a programarii platilor;
  • posibilitatea activarii online a serviciului de Mobile Banking BT24 si a serviciului SMS Alert;
  • posibilitatea blocarii online a cardului bancar;
  • posibilitatea modificarii limitelor de tranzactionare cu cardurile BT.


Ultimele stiri pe BankNews.ro: