Crosul Banca Transilvania 2013: sport, CSR si voie buna
Data publicarii: 23-04-2013 | Finante-Banci
La Crosul Banca Transilvania, competitie care a avut loc in 21 aprilie, BT a imbinat, asa cum si-a propus pentru aceasta editie, incurajarea sportului, implicarea sociala si voia buna. Peste 1.000 de participanti, cu varste cuprinse intre 9 si 76 de ani, au alergat in acest an la cros.
Povestea brandului Crosul Banca Transilvania numara 13 editii anuale, toate organizate in Cluj-Napoca. Pe parcursul editiilor, strategia de eveniment a adaugat elemente noi, cum ar fi premii speciale, tombole, invitati precum Gabriela Szabo - fosta atleta si campioana mondiala - precum si initiative umanitare. Crosul Banca Transilvania are propria identitate de brand si un website dedicat, www.crosulbt.ro.
Voia una a fost la ea acasa la aceasta editie a Crosului Banca Transilvania, mai ales ca i-a avut ca amfitrioni, in premiera, pe Zanul BT si Mascotele-Stelute ale programului de loialitate al bancii, Star BT, destinat celor care au carduri de credit de la Banca Transilvania. Cele trei personaje au intretinut atmosfera, au luat parte la progamul de incalzire a participantilor la competitie, au dat autografe, au incurajat concurentii, au dat startul crosului si au premiat campionii.
Si in acest an, Crosul Banca Transilvania a avut o componenta de CSR, Banca Transilvania donand cate 5 euro fundatiei Clujul Are Suflet, pentru fiecare persoana care a alergat la cros. Clujul Are Suflet este cel mai mare program de implicare sociala a bancii, prin care, in decurs de mai bine de 5 ani, a ajutat peste 1.200 de adolescenti proveniti din medii sociale cu probleme, sa aiba o viata mai buna, sa se reintegreze scolar si sa isi gaseasca un rost in viata. Povestile de succes ale fundatiei pot fi urmarite accesand siteul Clujul Are Suflet: http://www.clujularesuflet.ro/povesti-de-succes/.
Printre persoanele care au luat startul Crosului BT au fost inclusiv aproximativ 30 de adolescenti de la fundatia Clujul Are Suflet, dar si echipe sportive locale precum Napoca Rally Academy, juniorii de la echipa U Cluj - Handbal Masculin si Crusaders Cluj - echipa de fotbal american. O participanta a parcurs intregul traseu de 6 km al crosului in scaun cu rotile, tocmai pentru a se alatura cauzei umanitare a competitiei.
Ca parte a comunitatii, banca a sustinut de-a lungul anilor o gama variata de sporturi - crosul, golful si tenisul devenind sub-branduri BT, cu identitate si competitii proprii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025