Gala Romanian Contact Center Awards 2013 si-a desemnat castigatorii
Data publicarii: 23-04-2013 | IT&C
Cea de-a 9 a editie a Customer Care Conference and Expo, ce a avut loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel in intervalul 18-19 aprilie 2013, s-a incheiat intr-un cadru festiv ce premiaza excelenta in industria de contact center, Gala Romanian Contact Center Awards – a 5a editie.
Era digitala aduce cu sine mutatii de marketing din ce in ce mai interesante atat pentru marketeri, cat si pentru consumatorii finali. Aria de customer care a devenit cea mai sensibila zona de business, cu un potential impresionant de dezvoltare a companiilor atat prin formele traditionale de customer experience, cat si prin migrarea in terenul fertil al social media.
Expo Media, „purtatorul de cuvant” si promotorul industriei locale de customer care, a organizat cea de-a 9 a editie a Customer Care Conference and Expo, una dintre cele mai cunoscute „platforme”educative si de networking din aria de contact center din Sud-Estul Europei.
Conferinta a avut loc in intervalul 18-19 aprilie 2013 la hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si a adus impreuna experti incontestabili de nisa, care au expus si dezbatut directii practice, deopotriva locale si globale, ce asigura relatii stabile, pe termen lung cu consumatorii. Speakerii au prezentat contexte actuale, de ansamblu ale domeniului, dar si detalii salvatoare, care fac diferenta in orice strategie pertinenta de afaceri.
Cea de-a doua zi a conferintei s-a incheiat cu emotie si mandrie odata cu cea de-a 5 a editie a Galei Romanian Contact Center Awards, decernare speciala ce apartine revistei de comunitatii de contact center din Romania, Contact Center Magazine.
Rolul principal al acestei gale este acela de a recompensa oamenii vizionari din spatele ideilor si performantei de customer service. Anul acesta, au participat o parte dintre cele mai importante branduri ce activeaza pe piata din Romania, iar moderatorul decernarii a fost Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions in Romania.
Iata premiantii de anul acesta la Gala Romanian Contact Center Awards:
Categoria Call Center: Best Call Center Agent - Andreea Tarnauceanu, UniCredit Tiriac Bank, Ovidiu Kislaposi, ING Bank (premiu special); Best Call Center Supervisor - Catalina Ileana Tatar, Schneider Electric Romania; Best Call Center Trainer - Mihaela Marina, RCS & RDS; Best Retention Agent - Corneliu Ștefan, ING Asigurari de Viata; Best Telesales Agent - Alina Agavriloaie, UniCredit Tiriac Bank; Best Call Center Manager - Alina Tamba, Xerox, Andreea Popa, Teleperformance Romania; Best Large Call Center (outsourced) - Teleperformance Romania; Best Medium Call Center (in house) - UPC Romania si ING Bank; Best Medium Call Center (outsourced) - Optima Solutions Services; Best Small Call Center (in house) - Groupama Asigurari.
Categoria Support Center: Best Support Center Agent - Ionela Petrescu, Oracle Romania; Best Support Center Specialist - Virginia Podoleanu, ING Asigurari de Viata; Best Support Center Team Manager -Corina Nicolau, UniCredit Leasing, Marian Tirban, RCS & RDS (premiu special); Best Support Center Manager - Sorina Tudor, OMV Petrom; Best Large Support Center Manager - Monica Koszta, RCS & RDS; Best Small Support Center (in house) - ING Asigurari de Viata; Best Large Support Center - RCS & RDS.
Alte categorii: Best Training Program - DHL International Romania; Best Use of Technology - CARGUS International, Best Online Customer Service (banking) - ING BANK; Best Online Customer Service (electronice & IT) - SAMSUNG Electronics Romania; Best Partnership - SAMSUNG – SYKES; Best Technology Solution Provider - INTRAROM-GENESYS Telecommunication Laboratories.
“Fiecare editie a Romanian Contact Center Awards imi confirma faptul ca industria de customer care din Romania evolueaza substantial, de la an la an, atat prin numarul crescand de inscrisi in competitie, cat si prin dimensiunea rezultatelor de business a acestora. Sunt mandra sa sustin aceasta «miscare a calitatii si inspiratiei in interactiunea cu clientii», scotand la inaintare oameni valorosi care, pe langa efort incredibil, pun mult suflet in ceea ce fac. Gala premiaza oameni si branduri care nu cunosc notiunea de limita in ceea ce fac” afirma cu emotie Madalina Vilau, Managing Director, Expo Media.
Customer Care Conference & Expo 2013 a beneficiat de sprijinul sponsorilor din categoria silver: Competence Call Center, Genesys Telecommunication Laboratories si SYKES, precum si de suportul partenerilor: Teleperformance Romania, Bluepoint, Comdata, RE COLLECTION, Mediatel Data, Mystery Shopping Agency, Euristic Partner, si Customer Service School.
Conferinta a atras si anul acesta parteneriate media inspirate, precum: Forbes, Ad hugger, Call Center Life Turcia, Contact Management Magazine Elvetia, Cariere, Contact Center Magazine Romania, Business Edu, Orasul Meu, Bank News, Media IQ, si Club Afaceri. Iar audienta s-a bucurat de surprize placute din partea sponsorilor Active Life si Tea Forte.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice