Premii pe loc pentru platile contactless din magazinele Inmedio, Relay, Le Cafe Inmedio, 1 Minute, So Coffee! si Voyage Cafe
Data publicarii: 24-04-2013 | Finante-Banci
- Sunt premiate toate tranzactiile contactless realizate cu cardurile si dispozitivele bancare emise sub siglele MasterCard PayPass si Maestro PayPass
- Campania este valabila pana pe data de 22 iunie 2013, in peste 40 de orase din toata tara
MasterCard lanseaza, in parteneriat cu lantul de magazine Inmedio, Relay, Le Cafe Inmedio, 1 Minute, So Coffee! si Voyage Cafe, o noua campanie de comunicare pentru sustinerea platilor contactless.
Astfel, orice tranzactie contactless cu MasterCard PayPass si Maestro PayPass, efectuata in oricare dintre cele 193 de magazine din toata tara, va fi premiata pe loc cu un baton de ciocolata Snickers sau cu o bautura energizanta Reload, la alegerea clientului.
"Usurinta si rapiditatea cu care poti face o plata PayPass se potrivesc foarte bine cu natura brandurilor cu care demaram astazi aceasta initiativa”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. "Aflate in cele mai aglomerate zone din orase, in marile centre comerciale, in zonele de tranzit sau de business, in magazine precum Inmedio sau Relay, clientii intra pentru cateva minute, pentru a-si lua o gustare rapida sau a se pune la curent cu ultimele stiri, si apreciaza platile simple si rapide. Salutam, asadar, deschiderea partenerului nostru, LS Travel Retail Romania, fata de adoptarea metodelor inovatoare de plata si incurajam toti retailerii sa afle mai multe despre beneficiile platilor contactless PayPass”, a mai spus Gabriel Ghita.
"Eficienta in desfasurarea tranzactiilor la casa de marcat reprezinta un aspect foarte important si foarte apreciat de catre clientii nostri”, a declarat Marius Vacalau, Chief Operating Officer LS Travel Retail Romania. "In acest sens, parteneriatul pe care il incepem astazi alaturi de MasterCard ne ajuta sa oferim un nou serviciu celor peste 1,7 milioane de persoane ce ne trec pragul luna de luna. De asemenea, implementarea sistemului PayPass in toate magazinele pe care le operam subliniaza deschiderea pe care compania noastra o are fata de orice serviciu inovator, adaptat mediului foarte dinamic si tehnologizat in care traim.”
In prezent, instrumentele de plata MasterCard PayPass si Maestro PayPass sunt disponibile clientilor BRD Groupe Societe Generale, BCR, ING Bank si Credit Europe Bank si pot veni atat sub forma unui card bancar, cat si sub forme neconventionale precum stickere sau brelocuri.
Tehnologia PayPass permite utilizatorilor sa faca plati, simplu si rapid, cu carduri sau dispozitive contactless, prin simpla apropiere a acestora de un terminal contactless ce afiseaza marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass. Pentru efectuarea tranzactiei, clientii nu mai trebuie sa dea cardul din mana, iar in cazul platilor mai mici de 100 lei, nu mai este solicitata introducerea codului PIN sau semnarea chitantei.
La nivel mondial, la sfarsitul anului 2012 tehnologia PayPass era utilizata in 51 de tari, in aproximativ 700.000 de locatii de acceptare, o crestere cu 64% comparativ cu 2011. De asemenea, in decembrie 2012 in Europa erau 27 de tari in care tehnologia PayPass este disponibila, la peste 140 de institutii financiare emitente.
Detalii despre promotie, precum si regulamentul, sunt disponibile pe pagina de internet http://www.mastercard.com/ro/promotii/ro/index.html.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial