Premii pe loc pentru platile contactless din magazinele Inmedio, Relay, Le Cafe Inmedio, 1 Minute, So Coffee! si Voyage Cafe
Data publicarii: 24-04-2013 | Finante-Banci
- Sunt premiate toate tranzactiile contactless realizate cu cardurile si dispozitivele bancare emise sub siglele MasterCard PayPass si Maestro PayPass
- Campania este valabila pana pe data de 22 iunie 2013, in peste 40 de orase din toata tara
MasterCard lanseaza, in parteneriat cu lantul de magazine Inmedio, Relay, Le Cafe Inmedio, 1 Minute, So Coffee! si Voyage Cafe, o noua campanie de comunicare pentru sustinerea platilor contactless.
Astfel, orice tranzactie contactless cu MasterCard PayPass si Maestro PayPass, efectuata in oricare dintre cele 193 de magazine din toata tara, va fi premiata pe loc cu un baton de ciocolata Snickers sau cu o bautura energizanta Reload, la alegerea clientului.
"Usurinta si rapiditatea cu care poti face o plata PayPass se potrivesc foarte bine cu natura brandurilor cu care demaram astazi aceasta initiativa”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. "Aflate in cele mai aglomerate zone din orase, in marile centre comerciale, in zonele de tranzit sau de business, in magazine precum Inmedio sau Relay, clientii intra pentru cateva minute, pentru a-si lua o gustare rapida sau a se pune la curent cu ultimele stiri, si apreciaza platile simple si rapide. Salutam, asadar, deschiderea partenerului nostru, LS Travel Retail Romania, fata de adoptarea metodelor inovatoare de plata si incurajam toti retailerii sa afle mai multe despre beneficiile platilor contactless PayPass”, a mai spus Gabriel Ghita.
"Eficienta in desfasurarea tranzactiilor la casa de marcat reprezinta un aspect foarte important si foarte apreciat de catre clientii nostri”, a declarat Marius Vacalau, Chief Operating Officer LS Travel Retail Romania. "In acest sens, parteneriatul pe care il incepem astazi alaturi de MasterCard ne ajuta sa oferim un nou serviciu celor peste 1,7 milioane de persoane ce ne trec pragul luna de luna. De asemenea, implementarea sistemului PayPass in toate magazinele pe care le operam subliniaza deschiderea pe care compania noastra o are fata de orice serviciu inovator, adaptat mediului foarte dinamic si tehnologizat in care traim.”
In prezent, instrumentele de plata MasterCard PayPass si Maestro PayPass sunt disponibile clientilor BRD Groupe Societe Generale, BCR, ING Bank si Credit Europe Bank si pot veni atat sub forma unui card bancar, cat si sub forme neconventionale precum stickere sau brelocuri.
Tehnologia PayPass permite utilizatorilor sa faca plati, simplu si rapid, cu carduri sau dispozitive contactless, prin simpla apropiere a acestora de un terminal contactless ce afiseaza marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass. Pentru efectuarea tranzactiei, clientii nu mai trebuie sa dea cardul din mana, iar in cazul platilor mai mici de 100 lei, nu mai este solicitata introducerea codului PIN sau semnarea chitantei.
La nivel mondial, la sfarsitul anului 2012 tehnologia PayPass era utilizata in 51 de tari, in aproximativ 700.000 de locatii de acceptare, o crestere cu 64% comparativ cu 2011. De asemenea, in decembrie 2012 in Europa erau 27 de tari in care tehnologia PayPass este disponibila, la peste 140 de institutii financiare emitente.
Detalii despre promotie, precum si regulamentul, sunt disponibile pe pagina de internet http://www.mastercard.com/ro/promotii/ro/index.html.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiză EY - Cristian Cârstoiu: Vehiculele electrice continuă să se îndrepte spre dominația vânzărilor
- Studiu EY: Majoritatea directorilor generali se tem că recesiunea va fi mai gravă decât criza financiară - comunicat de presă
- Schneider Electric îl numește pe Marc Garner în funcția de Senior Vice President al diviziei Secure Power în Europa
- Sondaj Storia.ro: Proprietarii si cumparatorii din Romania fac un sumar al pietei imobiliare din 2022
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă