Noile tehnolologii pe piata cardurilor de fidelitate au adus Supercard Solutions Services o cifra de afaceri de peste 2,5 milioane euro si o crestere de 12% a profitului net in 2012
Data publicarii: 24-04-2013 | Finante-Banci
In 2012 Supercard Solutions & Services a inregistrat o cifra de afaceri de peste 2,5 milioane euro, 70% din aceasta fiind generata de programele de fidelizare bazate pe card si de servicii auxiliare precum dezvoltarea de solutii software, management de proiect, servicii sms/e-mailing, call center. Compania a inregistrat si o crestere de 12% a profitului net, rezultata atat din extinderea portofoliului de servicii oferite, cat si din optimizarile de costuri operationale, proces demarat in companie inca din 2008.
Supercard, lider pe piata programelor de fidelizare prin carduri, s-a orientat spre dezvoltarea de solutii noi, menite sa completeze programele de fidelizare deja existente si sa le modernizeze conform evolutiilor de pe piata internationala. Aceste solutii au la baza, intr-o mare masura, dispozitive mobile si contactless si tehnologii noi precum NFC (Near Field Communication), solutii QR (Quick Response), aplicatii de tip CRM (Customer Relationship Management).
In 2012 Supercard Solutions & Services a produs peste 5.000.000 de carduri de fidelitate, din care peste 25% au fost pentru retailerii de produse alimentare si de larg consum, 20% pentru retailerii de incaltaminte, iar restul pentru lanturi de farmacii, producatori, retaileri de alte produse. Numarul de clienti a crescut cu 10% in 2012, ajungand astfel ca ponderea clientilor noi in portofoliul clientilor activi ai Supercard sa fie de 55%.
"Anul 2012 a fost un an al provocarilor pentru Supercard. Am dezvoltat noi servicii si solutii tehnologice pentru clientii actuali, unii dintre acestia aflandu-se in portofoliul nostru de 7- 8 si chiar de 10 ani. Am lansat cu succes un program de fidelizare pentru lantul de magazine Leonardo, pentru care am emis in 6 luni 1.000.000 carduri de fidelizare, oferind totodata servicii lunare pentru care am alocat resurse dedicate. Rezultatele anului 2012 sunt o urmare directa a modului rapid in care ne-am adaptat la cerintele pietei - noi tehnologii si noi servicii care au dus la cresterea si diversificarea portofoliului de clienti”, a declarat Mirela Zamfiroiu, Director General al Supercard.
Pentru 2013 Supercard planifica o crestere a profitului cu 20% prin implementarea de solutii complexe in cadrul programelor de fidelizare dezvoltate si prin intarirea parteneriatelor strategice cu furnizorii externi care ofera flexibilitate si preturi atractive.
"Credem ca piata programelor de fidelizare va creste in 2013 si se va dezvolta prin solutii inovatoare si servicii auxiliare. Supercard isi propune sa implementeze pe plan local multe din solutiile integrate care apar pe piata internationala a programelor de fidelizare. Credem ca prin inovatia si flexibilitatea solutiilor oferite ne vom mentine pozitia de lider de piata si in 2013”, a mai declarat Mirela Zamfiroiu, Directorul General al Supercard.
Despre Supercard Solutions & Services
Supercard Solutions & Services este o companie cu capital 100% privat romanesc si lider pe piata programelor de fidelitate prin carduri. In cei peste 12 ani de activitate, Supercard a fost implicata in primul program de fidelitate din Romania si, ulterior, la nivel national, in cele mai de impact programe de acest gen. In acest moment, Supercard detine un portofoliu de peste 1.000 de clienti, pentru care a produs si personalizat peste 27 de milioane de carduri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial