Veniturile Orange Romania, in scadere cu 1,4% in primul trimestru; numarul clientilor a crescut la peste 10,214 milioane
Data publicarii: 24-04-2013 | IT&C
Veniturile operatorului de telefonie mobila Orange Romania au scazut in primul trimestru din acest an cu 1,4% fata de perioada similara a anului trecut, pana la 219 milioane de euro, insa numarul de clienti a inregistrat o crestere cu 127.000 fata de perioada similara a anului trecut, totalizand 10,214 milioane clienti la 31 martie 2013, conform datelor anuntate miercuri de companie.
"Eliminand impactul masurilor de reglementare, veniturile din servicii mobile ale Orange Romania au inregistrat o crestere de 1,3% in primul trimestru din 2013 fata de perioada similara a anului anterior, crestere ce confirma evolutia pozitiva din 2012 sustinuta de performanta comerciala", se arata intr-un comunicat al companiei.
La 31 martie 2013, Orange Romania avea 10.214.262 de clienti, cu aproximativ 127.000 mai multi decat la finalul lunii martie 2012.
Potrivit operatorului, in trimestrul intai din 2013 traficul de internet pe mobil a crescut cu 92% fata de primul trimestru al lui 2012. Aceasta evolutie puternica a fost sustinuta de vanzarile de telefoane din gama smartphone, cu 176% mai mari in primul trimestru al acestui an fata de aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, extinderea portofoliului de produse si lansarea gamei smartphone star, ce cuprinde cele mai performante telefoane, majoritatea compatibile cu tehnologiile HD Voice si 4G, au crescut adoptia internetului mobil in randul clientilor.
Pentru a oferi clientilor acces la tehnologia de ultima generatie care aduce experienta utilizarii internetului mobil la un nivel superior, Orange a dezvoltat serviciul 4G si ofera in prezent acces la internet mobil la viteze 4G pe modemuri, tablete si smartphone-uri.
'Rezultatele din primul trimestru al anului 2013 continua directia ascendenta a trimestrului anterior si reflecta atentia noastra la cerintele clientilor, dar si la oportunitatile oferite de cele mai noi tehnologii, dincolo de contextul de piata, inca plin de provocari. Pe masura ce adoptia serviciilor de internet mobil creste si gama de smartphone-uri si tablete se diversifica, asteptarile clientilor se indreapta, in mod natural, catre o noua experienta de utilizare a serviciilor multimedia. Prin urmare, vom continua sa fim alaturi de clientii nostri cu produse noi, asistenta dedicata si acces la servicii de continut pe toate tipurile de ecrane disponibile. Vom dezvolta in continuare servicii, aplicatii si parteneriate inovatoare, precum transfer international de bani, Deezer, Libon sau Orange Cloud, care reprezinta doar cateva exemple prin care ne dorim sa le oferim clientilor nostri o experienta completa de comunicare', a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.
Compania este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 227 milioane de clienti pe cinci continente.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial