Parteneriat BRD Sogelease - Groupama Asigurari pentru finantarea si asigurarea echipamentelor non-auto
Data publicarii: 25-04-2013 | Finante-Banci
BRD Sogelease IFN S.A si Groupama Asigurari au lansat un pachet de finantare si asigurare pentru echipamente de tip non-auto, politele aferente acestui pachet fiind intermediate de Marsh Romania.
Parteneriatul dintre BRD Sogelease si Groupama Asigurari presupune promovarea unui pachet de finantare si asigurare pentru o gama vasta de echipamente de tip non-auto, specifice anumitor sectoare ale industriei (metalurgica, siderurgica, de prelucrare a lemnului, alimentara, etc.), dar si echipamente electronice si medicale.
Oferta de finantare, disponibila in moneda euro, este dedicata persoanelor fizice autorizate si persoanelor juridice, si are urmatoarele coordonate: avans minim 15%, o perioada maxima de finantare de 60 luni si o dobanda variabila incepand de la 7,9% p.a.
In plus, prima de asigurare si conditiile de asigurare incluse in pachet sunt valabile pe intreaga perioada de finantare; prima de asigurare anuala ramane constanta, fransiza este zero, iar acoperirile sunt adaptate nevoilor specifice ale clientilor.
"Vom continua adaptarea produselor noastre pentru a ne sprijini clientii sa-si continue activitatea cat mai eficient. Echipamentele vor face in continuare obiectul interesului nostru si vom fi foarte atenti la toate evolutiile din piata in perioada urmatoare in incercarea de a identifica noi oportunitati de business. BRD Sogelease este o companie orientata catre client, iar incheierea de noi parteneriate este si va ramane parte din strategia noastra de viitor”, a declarat Vorles Morlot, Directorul General al BRD Sogelease.
"Clientii persoane juridice reprezinta pentru noi un segment extrem de important. In acest context, definirea unui pachet complet de finantare si asigurare, care sa le raspunda nevoilor specifice, este naturala. Alaturi de calitatea serviciilor pe care le oferim clientilor si partenerilor nostri, orientarea catre client ramane preocuparea noastra cea mai importanta" a declarat François Coste, Directorul General al Groupama Asigurari.
"Marsh sustine crearea unor produse care sa raspunda cat mai fidel nevoii clientilor. Noi credem ca produsele personalizate sunt viitorul serviciilor financiare, iar acest produs este printre cele mai competitive de acest tip din piata de asigurari din Romania”, a declarat Cristian Fugaciu, Directorul General al Marsh Romania.
BRD Sogelease IFN S.A, filiala de leasing financiar a BRD - Groupe Societe Generale si ocupanta locului 2 in topul companiilor de leasing afiliate sistemului bancar din Romania in 2012, detine un portofoliu echilibrat pe toate sectoarele economiei romanesti: 40,6% in finantarea de echipamente (industriale, constructii, agricultura, medicale, IT), 58,4% in industria transporturilor si 1% in sectorul imobiliar.
BRD Sogelease IFN S.A este, din punctul de vedere al valorii bunurilor finantate, printre primele societati de leasing din Romania, filiale ale unor banci sau institutii bancare. Membru fondator al Asociatiei de Leasing si Servicii Financiare Nebancare (ALB), BRD Sogelease IFN S.A. este constant prezenta in topul celor mai mari societati de leasing din Romania. ALB numara in prezent 28 de societati de leasing si 6 societati de credit de consum, ce reprezinta grupuri financiare nebancare de renume si cu reprezentare internationala. «Asociatia Societatilor Financiare - ALB Romania», organizatie afiliata la Federatia Europeana a Asociatiilor Societatilor de Leasing - Leaseurope si membra a Federatiei Creditului de Consum din Europa - Eurofinas, reprezinta un total de circa 91% din totalul pietei de leasing din Romania si aproximativ 96% din piata creditului de consum.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial