Francezii de la AXA au ajuns la active de 32 de milioane de euro anul trecut
Data publicarii: 01-07-2013 | Finante-BanciActivele detinute de AXA Asigurari, subsidiara locala a gigantului francez AXA, au crescut cu 9% anul trecut si au ajuns la 141 milioane de lei (32 mil. euro) la sfarsitul lunii decembrie, potrivit raportului anual al asiguratorului. Fata de 2010, cand francezii au intrat pe piata prin achizitia Omniasig Life, activele companiei sunt cu 17% mai mari.
Cea mai mare pondere in total active, de peste 50% o au investitiile in obligatiuni, cu o valoare totala de 49 milioane de lei, si depozitele, care au insumau 31,5 milioane de lei la sfarsitul anului trecut. Francezii au adus si anul trecut capital nou la subsidiara locala pentru a sutine pierderile inregistrate, avand in vedere ca asiguratorul a intrat abia in urma cu trei ani pe piata si se afla inca in faza de investitii. Valoarea capitalului social al AXA Asigurari s-a dublat comparativ cu 2010 si a ajuns la 122 milioane de lei anul trecut.
Asiguratorul a avut anul trecut o pierdere de aproape 40 milioane de lei, a fost cu 10% mai mica decat rezultatul negativ raportat in 2011. Francezii au dezvoltat o strategie de vanzari diferita pe piata locala, alegand sa deschida unitati teritoriale proprii, spre deosebire de majoritatea companiilor de asigurari de viata, care se bazeaza pe agenti de vanzari sau pe distribuirea politelor prin retelele bancare. AXA, care anul trecut a subscris prime de 32,5 milioane de lei, detinea 51 de agentii si avea 653 de consultanti financiari la sfarsitul lunii decembrie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online