BCR a vandut peste 2 tone de aur
Data publicarii: 04-07-2013 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a vandut clientilor sai, pana in prezent, peste 2 tone de aur. Media celor mai importante tranzactii (ca volum) realizate a fost de peste 40 kg de aur / tranzactie si au fost efectuate de divizia de Private banking.
Valoarea celor 2 tone de aur se ridica la o valoare de aproximativ 300 milioane lei.
BCR ofera din anul 2009 clientilor posibilitatea de a trazactiona (vanzare/cumparare) aur financiar (99,99% puritate) sub forma de lingouri si monede de aur pur de diverse marimi si gramaje. Aurul vandut este de cea mai buna calitate si este furnizat de catre Austria Mint, o companie cu o bogata traditie in domeniu si care comercializeaza cu succes aur sub forma de monede si lingouri pentru investitorii din intreaga lume.
"Aurul este un activ care poate fi inclus in portofoliul fiecarui investitor fie ca aur de investitii fie pentru valoarea lui numismatica prin achizitionarea de monezi de aur. Tranzactionam lingouri de diferite marimi inclusiv cele de 2g, iar dintre monezi cea mai vanduta este cea de 1/10 uncie (3.11g) si 1 uncie (31.10g) - Filarmonica. Clientii nostri considera pretul actual al aurului ca find un nivel bun de cumparare. Astfel, volumul tranzactionat de noi in ultimele luni, s-a dublat comparativ cu inceputul acestui an", a adaugat Laura Hexan, Sefa Departamentului de Produse de Trezorerie Retail din cadrul BCR.
BCR vinde aur in orice unitate, dar numai pe baza unei comenzi prealabile. Totodata, BCR ofera si serviciul de depozitare pentru aur fizic pentru cantitati de minim 100 g. Aurul pastrat in custodie la BCR poate fi rascumparat ulterior de catre banca, in situatia in care clientul doreste acest lucru. Altfel, aurul Mint Austria din oferta BCR poate fi vandut oriunde in intreaga lume unde se tranzactioneaza metale pretioase.
Toate lingourile vandute de BCR indeplinesc standardul "London Good Delivery", ce garanteaza calitatea si recunosc monetariei statutul de producator autorizat. Indiferent de marime, fiecare lingou are o puritate de 99.99% sau 24 carate, avand inscriptionate emblema Monetariei Austriece, specificatiile si numarul de serie. Fiecare moneda este batuta din aur cu puritate de 99.99% sau 24 de carate si sunt denumite dupa faimoasa orchestra Viena Filarmonica.
Clientii BCR pot obtine mai multe informatii despre posibilitatile de investitii oferite de banca pe portalul - investitii.bcr.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online