Call Center ANOFM: 021/4444-000, incepand de luni
Data publicarii: 08-07-2013 | HR/CarierePrimul Call Center al Serviciului Public de Ocupare (SPO) din Romania devine functional, incepand de luni, iar specialistii Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) raspund la telefonul 021/4444-000 si ofera informatii si indrumare somerilor si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca, a declarat vineri, pentru AGERPRES, directorul adjunct in ANOFM, Elena Baboi, manager al proiectului european prin care este cofinantat acest call center.
'Proiectul Call Center SPO a fost scris in 2008, este implementat de ANOFM incepand din septembrie 2010 si va fi finalizat in luna august a acestui an. Obiectivul de crestere a calitatii si eficientei serviciilor furnizate de ANOFM va fi atins prin dezvoltarea unui call center care, telefonic, va furniza informatii si indrumare somerilor si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca, referitoare, printre altele, la posturi vacante in tara si strainatate, burse ale locurilor de munca, oferte de formare profesionala, legislatia in vigoare, indemnizatia de somaj. Incepand de luni, Call Center SPO este apelabil la numarul de telefon 021/4444-000, cu tarif normal', a declarat Elena Baboi.
Aceasta a precizat ca, deocamdata, programul de functionare este de luni pana joi intre orele 9.00-16.00, iar vineri de la 9.00 la 13.00.
Testarea si calibrarea functionarii noului serviciu au fost incheiate, primele 200 de apeluri telefonice confirmand ca, din 8 iulie, toti cei interesati pot lua legatura cu specialistii ANOFM. Sistemul achizitionat (centrala telefonica si software specializat) permite 24 de apeluri in asteptare.
Call Center-ul este instalat la sediul ANOFM si dotat cu opt posturi de lucru conectate la un server central in care au fost incarcate trei baze de date, referitoare la beneficiari si nevoile acestora, legislatia la zi, institutiile corespondente sau competente sa rezolve solicitarile primite.
Proiectul strategic 'Call Center SPO' are un buget total de 10,7 milioane lei, din care 75% este finantare nerambursabila de la Fondul Social European, prin Programul Operational Sectorial 'Dezvoltarea Resurselor Umane' (POSDRU). Partenerii ANOFM sunt Asociatia 'Telefonul copilului', OSB Consulting GmbH - Austria (sucursala din Romania) si Analytika International IT - Management Consulting SRL, care a inlocuit AMS Osterreich - serviciul public de ocupare din Austria.
Vineri, ANOFM a organizat conferinta de prezentare a rezultatelor obtinute pana in prezent in cadrul proiectului strategic 'Call Center SPO', precum programarea activitatilor pana la finalul perioadei de implementare. Rezultatele intermediare consemneaza: un call center functional, 190 de persoane din cadrul ANOFM informate sau formate, trei baze de date create, sase workshop-uri de transfer de cunostinte si ateliere de lucru.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial