Banca Transilvania si Groupama Asigurari lanseaza produsul de asigurare colectiva Protectie pentru angajati
Data publicarii: 09-07-2013 | Finante-Banci
- BT & Groupama Asigurari lanseaza un produs destinat angajatilor companiilor care sunt clienti ai bancii
- BT continua lansarea de produse prin care sustine intreprinzatorii
- Principalul beneficiu adus clientilor este protectia angajatilor, cea mai importanta resursa pentru un antreprenor
- Parteneriatul strategic Banca Transilvania - Groupama Asigurari a inceput in anul 2008
Banca Transilvania si Groupama Asigurari lanseaza un produs de asigurare adresat exclusiv angajatilor companiilor care sunt clienti BT: Protectie pentru angajati prin asigurare colectiva de accidente (http://www.bancatransilvania.ro/clienti-imm/imm-bancassurance/). BT continua sa sustina intreprinzatorii, prin lansarea acestui produs de asigurare, conceput ca urmare a feedbackului primit din partea clientilor. Asigurarea ofera protectie in cazul unui eveniment neprevazut din viata unei persoane si, implicit, a unei companii.
Asigurarea acopera accidentele suferite de angajatii unei firme in timpul indeplinirii obligatiilor de serviciu, cand fac deplasari in tara si in strainatate ori se deplaseaza spre sau de la locul de munca. Produsul lansat de Banca Transilvania si Groupama Asigurari acopera plata spitalizarii de pana la 60 de zile pe an; interventii chirurgicale si cheltuieli medicale; o prima in caz de accident, invaliditate, boala sau deces. Asigurarea este valabila atat pe teritoriul Romaniei, cat si in strainatate.
Principalul beneficiu adus de noul produs companiilor este protectia angajatilor, ceea ce reprezinta o modalitate de motivare si de fidelizare a echipei unei companii, prin includerea asigurarii in pachetul sarlarial.
Banca Transilvania pune la dispozitie urmatorul numar de telefon pentru persoanele care doresc mai multe detalii despre noul produs: 0264.308.028.
Parteneriatul strategic dintre Banca Transilvania si Groupama Asigurari a inceput in anul 2008, de cand produsele de asigurare complementare produselor BT sunt vandute prin intermediul retelei de unitati a bancii (bancassurance).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial