Gothaer si-a schimbat strategia si mizeaza pe vanzarile prin angajati proprii si brokeri
Data publicarii: 10-07-2013 | Finante-BanciGothaer (fosta Platinum), companie detinuta de asiguratorul german cu acelasi nume, a redus cu 20% numarul agentiilor de vanzari anul trecut, pana la 789 de persoane, potrivit raportului anual al companiei. Numarul angajatilor care se ocupa de distributia produselor de asigurare a crescut in paralel de peste patru ori si a ajuns la 89 de persoane. Acestia reprezentau la sfarsitul anului trecut mai mult de jumatate din totalul salariatilor permanenti ai asiguratorului.
Pe de alta parte, compania a incheiat o serie de parteneriate cu societatile de brokeraj, numarul intermediatilor urcand de patru ori anul trecut, pana la 321. Totodata, nemtii si-au restrans numarul punctelor de lucru cu 28 de unitati, iar la sfarsitul anului trecut asiguratorul opera prin intermediul a 3 sucursale, 2 agentii si 166 de puncte de lucru. Gothaer a raportat o pierdere de 8,3 milioane de lei in 2012, rezultatul negativ fiind cauzat in principal de cheltuielile cu investitiile.
Valoarea totala a activelor detinute de asigurator pe piata locala a urcat anul trecut cu aproximativ 80% si s-a situat la 58 mil. lei. Asiguratorul avea la sfarsitul lunii decembrie depozite bancare de 16,7 mil. lei si titluri de stat de 1,4 mil. lei. Compania a anuntat la inceputul anului ca va aloca aproximativ 8 mil. euro in 2013 pentru dezvoltare, investitiile pentru urmatorii trei ani pentru extinderea retelei teritoriale, dezvoltarea de noi produse si personal, urmand sa ajunga la 15 mil. euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online