Banca Transilvania lanseaza BT24 Facturi, serviciu gratuit de online banking, destinat exclusiv platii facturilor
Data publicarii: 10-07-2013 | Finante-BanciBanca Transilvania lanseaza, in premiera pe piata din Romania, un serviciu de Online Banking destinat exclusiv platii facturilor la utilitati: BT24 Facturi (http://www.bt24.ro/facturi/). BT vine astfel cu o solutie pentru ca aceste plati sa fie tot mai accesibile clientilor, incurajand folosirea serviciilor de e-banking.
BT24 Facturi este gratuit, disponibil atat de pe web, cat si de pe mobil. Clientii BT se pot inscriere online pentru a beneficia de acest serviciu, prin simpla completare a unui formular, accesand acest link: http://www.bt24.ro/bt24-facturi/abonare-facturi/.
Noul serviciu BT se adreseaza clientilor Bancii Transilvania - persoane fizice care nu folosesc deja serviciul BT24 Internet Banking, iar facilitatile sunt urmatoarele:
- plata facturilor;
- vizualizarea online a soldului contului curent, deschis la Banca Transilvania;
- posibilitatea programarii platilor facturilor, la o anumita data sau predefinirea platilor pe baza unor criterii dorite de client.
BT24 Facturi / BT24 Internet Banking
BT24 Facturi va functiona in paralel cu serviciul BT24 Internet Banking, care are peste 100 de functionalitati si 350.000 de clienti. Prin lansarea BT24 Facturi, clientii Bancii Transilvania vor avea astfel acces la o versiune simplificata de Internet Banking, putand sa opteze ulterior pentru varianta extinsa - BT24 Internet Banking - atunci cand doresc sa efectueze operatiuni cum ar fi: plati, schimb valutar, constituiri/desfiintari de depozite, gestiunea cardurilor etc.
Accesul la BT24 Facturi
Pentru a putea utiliza BT24 Facturi, un client al Bancii Transilvania are la dispozitie mai multe posibilitati de inscriere. Direct din mediul online, accesul se poate face prin accesarea http://www.bt24.ro/facturi/, din siteul bancii (www.bancatransilvania.ro), respectiv prin accesarea reclamelor BT24 Facturi. In aceste cazuri, in maxim 24 de ore, clientul primeste pe email din partea BT, datele si link-ul de acces. De asemenea, inscrierea la BT24 Facturi se poate face in oricare dintre sediile bancii.
Canalele alternative oferite de Banca Transilvania pentru plata facturilor sunt urmatoarele: BT24 Facturi, BT24 Internet Banking, prin serviciul Direct Debit, cu ajutorul bancomatelor - 900 in intreaga tara si a automatelor de plati - aproape 150.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online