Raiffeisen a demarat un program de crestere a profiturilor si de reducere masiva a cheltuielilor (Karl Sevelda)
Data publicarii: 15-07-2013 | Finante-BanciRaiffeisen Bank International (RBI) lanseaza un plan 'masiv' de reducere a costurilor care va scadea cheltuielile cu cateva sute de milioane de euro, partial prin inchiderea unor sucursale, a declarat noul director general al bancii austriece, Karl Sevelda, intr-un interviu acordat publicatiei 'Der Standard', transmite Reuters.
Analistii estimeaza ca Raiffeisen Bank International, al doilea mare creditor in economiile emergente din Europa de Est, va avea nevoie sa gaseasca pe termen mediu aproximativ 1,8 miliarde de euro (1,55 miliarde de lire sterline) pentru a indeplini standardele internationale minime privind capitalul.
'Incepem un program de crestere a profiturilor si de reducere masiva a cheltuielilor, inclusiv prin inchiderea unor sucursale. Vorbim despre scaderea cheltuielilor cu cateva sute de milioane de euro', a afirmat seful Raiffeisen Bank International.
Acesta a adaugat: 'Vrem sa inregistram crestere pe segmentul private banking, trebuie sa reducem riscurile si sa ne restrangem activitatea pe piete cum ar fi Ungaria sau Slovenia'.
Analistii considera ca Europa Centrala si de Est are potential de crestere pe termen lung, totusi, actuala slabiciune din unele state din CEE reprezinta un dezavantaj pentru bancile austriece care au operatiuni semnificative in regiune.
Bancile austriece, printre care Erste Group si Raiffeisen Bank International, sunt printre cei mai mari creditori din Europa Centrala si de Est si au o prezenta importanta in Romania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online