Noutatea cardurilor de credit business de la Banca Transilvania: Sunt incluse in programul de loialitate Star BT, cu noi facilitati
Data publicarii: 18-07-2013 | Finante-BanciCardurile de credit business Gold si Silver ale Bancii Transilvania au fost incluse in Programul Star BT (www.starbt.ro; (http://www.starbt.ro/business/), alaturi de cardurile destinate persoanelor fizice. Programul ofera clientilor Bancii Transilvania puncte de loialitate si posibilitatea de achizitii in rate fara dobanda.
Cardurile de credit business Gold si Silver sunt destinate clientilor actuali si viitori ai Bancii Transilvania - IMM-uri, persoane fizice autorizate si intreprinderi individuale sau familiale.
In cazul acestora, Banca Transilvania extinde astfel facilitatile oferite de cardurile de credit business, si anume: perioada de gratie de pana la 55 de zile, limita de credit majorata si flexibila; optiunea de plata in rate fara dobanda la partenerii selectati, precum si puncte de loialitate.
Aceste noi facilitati, adaugate avantajelor pe care cele doua carduri deja le au, au fost propuse tinand cont de feedbackul primit de la de la clienti, precum si de la echipa IMM din reteaua bancii.
Noutatile cardurilor de credit business Gold si Silver sunt urmatoarele:
- Limitele de credit sunt adaptabile, de pana la 30.000 de lei, in functie de conditiile indeplinite de respectivele companii. La fiecare 3 luni de la acordarea cardului de credit, banca poate mari limita sumei acordate pe card, in cazul majorarii cifrei de afaceri si / sau a rulajului realizat de respectiva companie prin Banca Transilvania;
- Perioada de gratie este de pana la 55 de zile, asa incat creditul nu presupune niciun cost daca sumele folosite pana la finalul unei luni sunt rambursate pana la pana in data de 25 a lunii urmatoare;
- Acumuleaza puncte de loialitate Star BT, care pot fi folosite pentru alte cumparaturi la comerciantii parteneri din Programul Star BT;
- Se pot face achizitii in rate fara dobanda, pe o perioada de pana la 12 luni, la comerciantii parteneri ai Programului Star BT.
Cu ajutorul cardurilor de credit business BT sunt acoperite nevoile temporare de numerar ale firmelor, generate de activitatea curenta a firmei. Imprumuturile sunt acordate rapid de banca, sumele reprezentand o rezerva pentru cheltuieli neprevazute si asigura evidenta sumelor platite de respectiva companie. In plus, daca se doreste utilizarea creditului de pe card de mai multe persoane, se pot deschide mai multe sub-conturi, fiecare avand propriul card.
Programul Star BT a fost lansat de Banca Transilvania in urma cu doi ani, iar pana acum a fost dedicat persoanelor fizice care folosesc la cumparaturi carduri de credit BT. Pe langa plata in rate fara dobanda, programul ofera posiblitatea acumulararii de puncte de loialitate Star BT pentru fiecare plata cu cardul. Aceste puncte pot fi folosite ulterior la achizitionarea de bunuri si servicii in peste 4.000 de maganize partenere din domenii dintre cele mai diverse: electronice, electrocasnice, articole pentru casa si gradina, imbracaminte & accesorii, farmacii, amenajari interioare si exterioare, agentii de turism, hoteluri, supermarketuri, librarii, sanatate etc.
Banca Transilvania ofera inclusiv posibilitatea aplicarii online pentru un astfel de card, accesand siteul BT, Sectiunea Clienti IMM: http://www.bancatransilvania.ro/clienti-imm/carduri-business-persoane-juridice/visa-business-silver-visa-business-gold/.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice