BT: Credit de aproape 40 de milioane lei pentru compania Pambac - Bacau
Data publicarii: 23-07-2013 | Finante-BanciBanca Transilvania, prin Sucursala Bacau, acorda un credit de aproape 40 de milioane lei companiei Pambac (www.pambac.ro), una dintre cele mai mari companii nationale in domeniul moraritului, panificatiei si lider national pe piata pastelor fainoase. Ca banca locala a oamenilor intreprinzatori, BT sustine antreprenorii prin finantari, consultanta, produse si servicii.
Imprumutul acordat de Banca Transilvania are ca destinatie finantarea activitatii curente a fimei Pambac, investitiile in reteaua de magazine si modernizarea liniilor de fabricatie. Compania este client BT din luna martie a.c., acest credit venind sa consolideze parteneriatul dintre BT si Pambac.
Pambac are ca obiect de activitate moraritul, panificatia si productia de paste fainoase. Prezenta pe piata din anul 1968, este o firma cu capital integral romanesc, 100% privat, infiintata in Bacau. Este detinatorul brandurilor Pambac, Grania, Gata, Flavora, K7, Ador, Puufuulet si Megafort. Compania detine in Bacau o retea de magazine proprii sub brandul Pambac.
Conform celor mai recente rezultate financiare raportate de Banca Transilvania, la finalul primului trimestru din acest an, soldul total al creditelor era de 17.653 milioane lei. Portofoliul de credite BT este preponderent in lei, iar aproape 65% dintre imprumuturi sunt acordate companiilor si 35%, persoanelor fizice.
Banca Transilvania este lider intre bancile din Bacau, avand o cota de piata de 15%, in functie de active. Cu BT lucreaza peste 56.000 de clienti din respectivul judet, persoane fizice si companii. In plus, BT Bacau are in portofoliu aproape 50.000 de carduri emise. Cu o reteaua de unitati in Bacau formata din 17 sedii, BT este prezenta in Bacau, Onesti, Targu Ocna, Slanic Moldova, Moinesti, Comanesti, Buhusi si Podu Turcului. Pe plan local, Banca Transilvania a creat peste 150 de locuri de munca.
Banca Transilvania este una dintre cele mai mari banci din Romania, in functie de active. Misiunea sa este de a sprijini mediul de afaceri. Activitatea BT este organizata pe patru linii principale de business: persoane fizice, IMM, companii mari, respectiv Divizia pentru Medici. Banca Transilvania are peste 6.000 de angajati, o retea formata din 550 de sedii si 1,67 milioane de clienti activi. BT este prima banca din Romania care a fost cotata la Bursa de Valori Bucuresti, in 1997. Strategia sa este sustinuta de actionari puternici, printre care Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), care detine 15% din capitalul social al bancii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări