EY urca pe locul 3 in Europa si pe locul 11 in Romania in Trendence Top-employer 2013
Data publicarii: 26-07-2013 | HR/CariereEY a inregistrat o evolutie pozitiva semnificativa in studiul Trendence 2013 care evalueaza si claseaza cele mai atractive brand-uri ale angajatorilor la nivel national si european. Daca, in Europa, EY urca un loc in clasament, pe pozitia 3, in Romania, compania de audit si consultanta urca 17 pozitii anul acesta, ocupand locul 11 in topul national.
Prin programele de recrutare derulate anul trecut, proiectele educationale dezvoltate in parteneriat cu universitati, asociatii studentesti si asociatii de business, compania s-a pozitionat drept unul dintre cei mai atractivi angajatori din Romania. EY si-a extins, de asemenea, anul trecut echipele din birourile regionale din Timisoara, Cluj si Iasi, atingand pentru prima data pragul de 500 de angajati in Romania si Republica Moldova.
In ceea ce priveste clasamentul general, este important de remarcat ca top 10 in Romania este dominat in prima parte de cele mai mari banci de pe piata locala. Abia in a doua jumatate a top 10 se gasesc branduri vanate de absolventi din intreaga lume, precum Google, Coca-Cola, sau Procter & Gamble. Preferintele tinerilor absolventi se nuanteaza in cazul celor cu rezultate academice foarte bune si care se implica activ in proiecte extra-curiculare. Astfel, EY este al treilea angajator in topul preferintelor studentilor cu rezultate de exceptie, dupa Google si Reprezentanta Comisiei Europene. Studiul Trendence indica faptul ca 12% dintre acesti studenti romani cu rezultate remarcabile vor aplica, cel mai probabil, pentru un prim loc de munca la EY.
"EY sustine performanta si excelenta, iar unul din obiectivele strategiei noastre de recrutare, este atragerea celor mai talentati si ambitiosi absolventi de pe piata. Proiectele pe care le desfasuram in universitati, atelierele de lucru, prezentarile si stagiile de internship pe care le oferim sunt actiuni concrete si tintite prin care venim in intampinarea celor mai buni studenti, asigurand astfel recrutarea viitorilor lideri. Spre exemplu, tinerii absolventi care se alatura EY in fiecare an trec printr-o serie de programe de formare internationale, ocazie cu care participa la competitii de specialitate si ocupa constant primele pozitii in clasamentele globale. Aceste performante exceptionale confirma potentialul valoros pe care il cultivam la nivel local, EY asumandu-si totodata angajamentul fata de educatia continua a talentelor, precum si calibrarea asteptarilor tinerei generatii”, explica Alexandra Bebu, HR Director, EY Romania.
De asemenea, EY se pozitioneaza anul acesta in avantaj si fata de competitorii din Big 4, fiind perceput de participantii la studiu drept compania care angajeaza cei mai multi absolventi dintre cei patru jucatori, cu cel mai bun web-site de recrutare si cea mai consistenta prezenta la targurile de recrutare. Mai mult decat atat, EY se claseaza in top 10 cele mai active companii in campusurile celor mai mari universitati din tara.
"Evolutia brand-ului nostru de angajator este rezultatul anilor in care am dezvoltat si implementat la nivel local politici si strategii centrate pe oameni si pe nevoile lor de dezvoltare. Cel mai important lucru pe care l-am urmarit si realizat, nu doar in Romania, ci peste tot in lume, este dezvoltarea noilor generatii de lideri de business. Si aceasta inseamna pentru noi Building a better working world. Comunitatea EY Alumni din Romania numara, spre exemplu, peste 1.000 de membri - sunt printre cei care conduc astazi cele mai puternice companii de pe piata si care inspira generatii intregi de profesionisti. Evaluarea Trendence reflecta acest proces complex care porneste de la prima intalnire cu EY pe bancile liceului sau ale universitatii si pana la recunoasterea pe care o aducem Partenerilor nostri, antreprenorilor de succes si liderilor de business din intreaga tara”, spune Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY Romania.
Trendence Graduate Barometer este unul din cele mai extinse si complete studii privind tendintele in recrutare si employer branding din Europa si, la nivel local, din Romania. Peste 300.000 de studenti din 1.000 de universitati europene au participat in studiul de anul acesta. In Romania, Trendence Business Edition a intervievat 3.389 tineri din 28 de universitati din intreaga tara. Barometrul prezinta, astfel, o imagine reprezentativa a perceptiilor si asteptarilor studentilor care se pregatesc sa intre pe piata muncii privind parcursul carierei si potentialii angajatori.
Pentru rezultatele complete ale Trendence Top-employer 2013 in Romania, la nivel European si in 27 de tari din intreaga lume, vizitati: http://www.trendence.com/en/home.html
Despre Trendence
Trendence este unul din cele mai prestigioase institute de cercetare din Europa, care studiaza de peste 13 ani perceptiile tinerilor absolventi si asteptarile angajatorilor, atat la nivel regional, cat si national. Peste 530.000 de absolventi si tineri profesionisti din intreaga lume participa la studiile Trendence privind planurile profesionale si angajatorii preferati. Aceste studii sunt deosebit de valoroase pentru departamentele de resurse umane ale organizatiilor, sprijinindu-le sa isi calibreze strategiile de recrutare si de marketing. In plus, rezultatele cercetarilor ajuta institutiile educationale sa dezvolte o abordare coerenta a curriculei si a indicatorilor de performanta. Clasamentele Trendence privind cei mai atractivi angajatori reprezinta repere importante pentru canalele media, companiile nationale si internationale, precum si pentru cei care isi cauta un loc de munca.
Despre EY Romania
EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 167.000 de angajati in 700 de birouri din 140 de tari si venituri de aproximativ 24,4 miliarde de dolari in anul fiscal incheiat la 30 iunie 2012. Reteaua noastra este cea mai integrata la nivel global, iar resursele din cadrul acesteia ne ajuta sa le acordam clientilor servicii prin care sa beneficieze de oportunitatile din intreaga lume. In Romania, EY este unul dintre liderii de pe piata serviciilor profesionale inca de la infiintare, in anul 1992. Cei peste 500 angajati din Romania si Republica Moldova furnizeaza servicii integrate de audit, asistenta fiscala, asistenta in tranzactii si servicii de asistenta in afaceri catre companii multinationale si locale. Avem birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi si Chisinau. Pentru mai multe informatii, vizitati pagina noastra de internet: www.ey.com.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial