Garanti Bank lanseaza campania Colectioneaza vacante cu Bonus Card, pentru vacante fara griji
Data publicarii: 29-07-2013 | Finante-BanciGaranti Bank, una dintre cele mai dinamice si inovatoare banci de pe piata locala, lanseaza campania "Colectioneaza vacante cu Bonus Card”, prin care posesorilor Bonus Card li se ofera o luna in plus la perioada de gratie si trei rate fara dobanda la cumparaturile in strainatate si la orice benzinarie din tara si strainatate, pentru a profita la maximum de vacanta. Valoarea tranzactiei trebuie sa fie de minimum 150 de lei pentru Bonus Card Classic, respectiv 300 de lei pentru Bonus Card Gold si Bonus Card Platinum.
In plus, pe langa aceste beneficii, persoanele care aplica pentru un card de credit Bonus Card pana pe 30 septembrie 2013 si efectueaza o prima tranzactie de minimum 50 de lei, pana la 3 noiembrie 2013, intra in tragerea la sorti saptamanala, prin care pot castiga un troller de vacanta.
"Pentru ca avem parte de o vara insorita, cu multe planuri de vacanta, Bonus Card vine in intampinarea celor care doresc sa acumuleze experiente placute in calatorii, indeplinindu-le si de aceasta data visele. Cu o perioada de gratie prelungita si trei rate fara dobanda la cumparaturile in afara tarii, singura grija pe care clientii nostri o vor mai avea in vacanta va fi sa aleaga cele mai frumoase suveniruri pentru cei dragi”, spune Anca Motca, Director General Adjunct Garanti Bank.
Bonus Card este un produs unic in Romania si cel mai complex instrument de plata din piata, atat pentru posesorii de card, cat si pentru comercianti.
Posesorii de card acumuleaza bonus ori de cate ori fac o achizitie, atat in tara, cat si peste hotare, iar bonusul reprezinta bani care pot fi folositi ulterior pentru cumparaturi gratuite in reteaua extinsa a magazinelor partenere Bonus Card. Mai mult, clientii pot opta pentru platile in rate fara dobanda, beneficiind de flexibilitate in alegerea numarului de rate, in functie de nevoile personale.
Pentru a profita de cele mai bune oferte si conditii, posesorii de card pot accesa www.bonuscard.ro de unde vor afla care sunt cele mai noi campanii pregatite impreuna cu magazinele partenere, precum si www.promotie.bonuscard.ro, pagina dedicata campaniei.
Bonus Card este prezent intr-o retea diversificata de comercianti parteneri in toata tara, cu peste 5.000 de magazine.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial