Peste 5.000 de romani aplica zilnic la joburi de pe telefonul mobil
Data publicarii: 04-09-2013 | HR/CarierePiata smartphone-urilor ia din ce in ce mai mare amploare si in Romania, in contextul in care in luna august au fost inregistrate peste 5.000 de aplicari zilnice la joburile de pe BestJobs, prin intermediul dispozitivelor mobile.
Prin aplicatiile pentru platforme mobile BestJobs aliniaza piata muncii din Romania la tendintele occidentale. Conform datelor din luna august, numarul persoanelor care aplica la un job prin intermediul unei platforme mobile s-a dublat in ultimul an. Mai mult, la jumatatea lunii august s-a inregistrat maximul de 5.400 de persoane care si-au trimis candidatura la o companie folosind telefonul mobil.
Numarul total al descarcarilor aplicatiei BestJobs a ajuns, la finalul lunii august, la aproape 85.000, adica o crestere cu 30.000 de descarcari fata luna mai 2013. Interesul ridicat al romanilor pentru aplicatiile mobile se datoreaza mai ales cresterii ratei de penetrare a smartphone-urilor in tara noastra, de la 12% in primul trimestru din 2012 la 28% in aceeasi perioada a anului in curs, conform datelor furnizate de un raport al companiei Google. De asemenea, potrivit aceluiasi raport, 79% dintre romani nu isi lasa niciodata telefonul acasa.
In prezent, BestJobs este singurul furnizor de servicii de recrutare online care are a lansat aplicatii pentru platforme mobile cu sisteme de operare Android si iOS, acest lucru reprezentand una dintre cele mai mari realizari ale anului in curs. Unicitatea acestor aplicatii la nivel national reprezinta un avantaj de care beneficiaza zilnic peste 5.000 de romani.
BestJobs are, de asemenea, o baza de date in care figureaza 2,5 milioane de candidati si peste 50.000 de companii angajatoare, din toate domeniile de activitate. Intocmind cea mai completa oferta de munca de pe piata la ora actuala, BestJobs reuseste sa construiasca legaturi solide intre candidat si locul de munca potrivit.
Candidatii din baza de date a site-ului de recrutare BestJobs au la dispozitie locuri de munca din domenii foarte diversificate, de la educatie si cultura la medicina, IT, constructii si transporturi. Asadar, nu este nevoie decat sa iti creezi un cont gratuit, sa iti completezi CV-ul, sa incarci o fotografie si sa te hotarasti in ce domeniu ti-ai dori sa activezi. Restul este floare la ureche!
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial