Gothaer: A subscrie RCA in Romania e similar cu a vinde 1dolar pe 99 de centi
Data publicarii: 25-09-2013 | Finante-BanciGrupul german de asigurari Gothaer exclude reluarea activitatii de subscriere pe asigurari RCA, in conditiile in care asiguratorii locali care subscriu asigurari auto obligatorii inregistreaza anual pierderi din vanzarea acestor polite, ale carora tarife extrem de reduse nu acopera riscurile asumate.
Gothaer a intrat pe piata de asigurari de asigurari din Romania, dupa ce Gothaer Finanzholding AG, entitatea care administreaza activitatile financiare ale grupului, a preluat pachetul majoritar de actiuni al Platinum Asigurari Reasigurari (67%), restul de actiuni fiind detinute in mod egal de Constantin Toma si Efraim Naimer. Recent, in urma majorarilor de capital, Gothaer Finanzholding a ajuns la 84,6% din capitalul Gothaer Asigurari.
"La Romania ne-a placut foarte mult piata pe care am cosiderat-o potrivita ideilor noastre, atat din punct de vedere al dimensiunii pietei ca volum al populatiei cat si al infrastructurii. Insa, ceea ce ne-a atras cel mai mult a fost compania pe care am gasit-o in cele din urma, desi pentru achizitii ne-am uitat mai intai la liderii pietei romanesti de asigurari. Din ceea ce am observat, acestia din urma aveau un punct slab comun: RCA, iar strategia pe care o urmau in acel moment pe acest segment de piata nu era compatibila cu ideile Gothaer de a face business", a declarat directorul financiar al Gothaer Insurance Group, Jurgen Meisch (foto), la o conferinta de presa sustinuta in orasul german Koln in fata unui grup de jurnalisti romani si polonezi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online