BCR lanseaza serviciul BCR Alert Plus pentru clientii Micro si PFA
Data publicarii: 09-10-2013 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a lansat serviciul BCR Alert Plus pentru Microintreprinderi si persoane fizice autorizate (PFA), care permite un plus de control si siguranta asupra operatiunilor din conturile lor.
BCR Alert Plus este un serviciu care permite transmiterea de alerte SMS pe telefonul mobil sau pe email la adresa specificata de client, de fiecare data cand o operatiune este efectuata din sau in conturile detinute la BCR, pe care este activat serviciul, aducand un plus de siguranta si control asupra tranzactiilor executate prin detaliile incluse in alerte (locatia efectuarii operatiunii, data si ora).
"Dupa succesul lansarii serviciului BCR Alert pentru clientii persoane fizice in urma cu un an de zile si care a dus la trimiterea a peste 1 milion si jumatate de alerte (SMS si Email), BCR vine acum si in intampinarea nevoilor clientilor sai Micro si PFA, oferindu-le serviciul BCR Alert Plus. Prin intermediul acestui nou serviciu, clientii Micro si PFA au posibilitatea de a-si personaliza tipul de alerte primite, suma pentru care acestea se genereaza, precum si posibilitatea de a schimba canalul pe care se primesc mesajele (de exemplu, de pe SMS pe Email si invers). Aceste modificari se pot face atat prin intermediul serviciului Click 24 Banking BCR (internet banking), cat si prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, intrand in legatura telefonica cu un consilier BCR, la numarul 0800.801.227 (0800.801.BCR). In plus, clientii BCR care aleg sa primeasca notificarile prin email beneficiaza de un numar nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzactiile din sau in cont, fara sa plateasca vreun comision suplimentar”, a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Executiv Managementul Canalelor Retail in cadrul BCR.
Clientii primesc alerte pentru tranzactii precum:
- toate intrarile inregistrate in contul curent al clientului, cu exceptia operatiunilor efectuate la ghiseu (ex: depuneri de numerar)
- anuntarea operatiunilor de tip Standing Order si Direct Debit cu 1 zi inainte de efectuarea acestora
- confirmarea efectuarii operatiunilor de tip Standing Order si Direct Debit sau notificarea ca operatiunea nu a fost efectuata
- toate iesirile inregistrate din contul clientului pe toate canalele (Internet banking, Phone banking, POS, online payment, ATM, etc.), mai putin operatiunile dispuse la ghiseele BCR
Alertele prin SMS sau e-mail sunt trimise la numarul de telefon, respectiv adresa de email aleasa de client la activarea serviciului.
Serviciul este disponibil 24/ 7 iar mesajele se transmit in momentul efectuarii tranzactiei, cu exceptia mesajelor pentru creditarea contului, care se primesc in intervalul 10.00 - 20.00.
Valoarea minima pe care trebuie sa o aiba tranzactiile ca sa fie transmis SMS/ email clientului este de 100 unitati monetare (ex. 100 RON/ 100 EUR), cu exceptia tranzactiilor efectuate prin Direct Debit si Standing Order.
Comisionul lunar de utilizare a serviciului BCR Alert Plus* este de 5 lei/luna/cont.
* in limita maxima a 25 de mesaje; pentru mesajele transmise prin SMS, suplimentar limitei, costul este de 0,8 RON/SMS. In cazul in care clientul alege sa isi activeze alertele doar pe email, acestea nu se tarifeaza suplimentar, indiferent de numarul de alerte trimise, fiind incluse in taxa de administrare a serviciului
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
- Leul se prăbușește pentru a treia zi consecutiv: Euro atinge un nou maxim istoric de 5.1222 lei.
- Opinie Deloitte: Reglementarile se schimba, provocarile de business raman. Sustenabilitatea, dincolo de obligatiile de raportare, ca solutie de crestere pe termen lung
- Sales Partner, startup de digitalizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează o finanțare de un milion de euro pentru extindere în Europa și dezvoltarea tehnologiei
- Studiu EY: Creșterea cererii de energie din partea companiilor creează noi provocări, dar și o mare oportunitate pentru furnizori
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu