Trofeul UEFA Champions League a atras peste 8.000 de fani in cadrul turneului din Romania
Data publicarii: 11-10-2013 | Lifestyle
- Trofeul a atras peste 7.000 de vizitatori in capitala
- Sistemul RFID folosit in cadrul expozitiei din Bucuresti a inregistrat peste 3.600 de carduri activate
- Fanii au realizat peste 4.800 de fotografii cu Trofeul pe tot parcursul turneului
Trofeul UEFA Champions League adus in Romania cu sprijinul UniCredit si expus in Piata George Enescu din capitala s-a bucurat de un real succes in randul pasionatilor de fotbal, atragand circa 8.300 de vizitatori la nivel national.
Trofeul UEFA a ajuns pe 4 octombrie in Bucuresti, in cadrul unui spectaculos turneu european prezentat de UniCredit, care a demarat in capitala Germaniei, Berlin, traversand Ungaria, Romania, Bosnia-Hertegovina si Bulgaria, pe parcursul a 5 saptamani.
In Romania, Trofeul a intrat prin Vama Nadlac, poposind pentru o zi in Timisoara (30 septembrie), apoi in Cluj-Napoca (1 octombrie) si Brasov (2 octombrie). In fiecare oras, publicul larg a putut admira Trofeul si a putut fotografia acest simbol al excelentei in fotbal, impartasind aceasta experienta unica pe retelele de socializare.
"Am incheiat un al doilea Trophy Tour in Romania, care s-a desfasurat remarcabil si a fost presarat cu momente unice de entuziasm, pe care le-am impartit cu fanii fotbalului si nu numai. Ne bucuram ca am avut un public atat de numeros. UniCredit este partener oficial UEFA Champions League inca din 2009, o asociere de succes, care ne onoreaza, cu atat mai mult cu cat incercam intotdeauna sa facem lucrurile in acest spirit al excelentei, ridicandu-ne la asteptarile clientilor si partenerilor nostri”, a spus Anca Nuta, Director Identitate & Comunicare, UniCredit Tiriac Bank.
In total, peste 8.000 de romani au fost aproape de mult ravnitul Trofeu si de Ambasadorul UEFA Champions League Trophy Tour 2013 in Romania, Miodrag Belodedici, prezent pe tot parcursul turneului.
"Am parcurs impreuna cu UniCredit drumul Trofeului prin tara, de la Vama Nadlac in Timisoara, apoi in Cluj si Brasov, pentru a ajunge intr-un final in capitala. In fiecare oras, m-a emotionat reactia oamenilor, in special entuziasmul copiilor. Am putut retrai astfel emotiile care au insotit cele mai importante momente ale carierei mele, ceea ce a facut din acest turneu o experienta de neuitat”, a spus Miodrag Belodedici.
In Bucuresti, UniCredit a pregatit expozitia UniCredit Walk of Champions, amplasata in Piata George Enescu, unde timp de trei zile publicul larg a avut acces gratuit pentru vizionarea Trofeului in intervalul 4 - 6 octombrie.
Trofeul a fost expus intr-un "balcon ceremonial”, pentru a-i transpune si mai mult pe vizitatori in atmosfera de sarbatoare. In plus, fanii fotbalului au avut ocazia de a trai mult mai intens experienta Trophy Tour 2013, admirand obiectele de colectie din expozitie. Anul acesta turneul Trophy Tour 2013 a adus in premiera o serie de schimbari interesante, impreuna cu o aventura multimedia captivanta pentru utilizatori. Un elaborat sistem RFID a permis vizitatorilor o inregistrare simpla, care le-a permis ulterior sa interactioneze direct cu fiecare eveniment expozitional oferit - de la informatii exclusive despre suveniruri UEFA Champions League, la uimitoare caracteristici de realitate augmentata, la participarea la jocuri si concursuri. Peste 3.600 de vizitatori si-au activat cardul pentru RFID, bucurandu-se de experienta Trophy Tour 2013.
O alta noutate remarcabila a turneului de anul acesta a fost prezenta proaspat-numitului Ambasador Oficial UniCredit pentru UEFA Champions League, Fabio Capello care a insotit Trofeul si in Bucuresti, fiind disponibil pentru o sesiune de semnare de autografe.
UEFA Champions League Trophy Tour a devenit o punte foarte importanta pentru UniCredit in legatura cu fanii, de-a lungul anilor. In cele patru turnee anuale anterioare, Trofeul a vizitat in total 13 tari europene diferite, parcurgand peste 10.500 km pentru a ajunge la 480.000 de fani si a le oferi oportunitatea extraordinara de a face peste 116.000 de fotografii cu trofeul iconic.
Dupa lansarea de la Berlin din 20 septembrie, UEFA Champions League Trophy Tour 2013, Trofeul a stationat in Budapesta/ Ungaria (27 - 29 Septembrie) si desigur in Bucuresti urmand sa poposeasca in Sarajevo/ Bosnia-Hertegovina (11 - 13 Octombrie) si Sofia/ Bulgaria (18 - 20 Octombrie).
Mai multe informatii despre sponsorizarea oficiala sunt disponibile pe www.unicredit.eu/champions. De asemenea, pe pagina de Facebook a Unicredit Tiriac Bank: https://www.facebook.com/UniCreditTiriacBank puteti gasi aplicatia "Drumul catre Trofeu”. Pe Facebook, UniCredit Tiriac Bank le-a oferit fanilor sansa sa castige o cursa VIP catre Trofeul UEFA Champions League alaturi de 10 prieteni, in autovehiculul supraetajat care transporta Trofeul prin Europa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online