Toyota, cea mai valoroasa companie auto, Volkswagen a cazut pe locul 35

Data publicarii: 07-10-2015 | Auto

In topul celor bune branduri din lume, realizat de firma de consultanta Interband, Toyota (locul 6) este cea mai valoroasa companie auto, urmata de BMW (locul 11), Mercedes-Benz (locul 12) si Ford (locul 38), transmite site-ul automnews.com.

Brandul Volkswagen a inregistrat un declin de 9%, ajungand pe locul 35, in timp ce Nissan a avut o evolutie foarte buna, inregistrand un avans de 19%, pana pe locul 49.

Gigantii Apple si Google si-au adjudecat titlul de cele mai valoroase branduri din lume pentru al treilea an consecutiv, in conditiile in care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a 16-a editie a studiului 'Best Global Brands' realizat de firma de consultanta Interband.

Valoarea brandului Apple a crescut cu 43% in ritm anual, pana la 170,28 miliarde de dolari, in timp ce brandul Google este evaluat la 120,31 miliarde de dolari, in crestere cu 12%.

Volkswagen a devansat la limita firma nipona Toyota Motor Corp in primele sase luni ale anului, devenind cel mai mare producator auto mondial dupa livrari. In primul semestru din 2015, Volkswagen a vandut 5,04 milioane de vehicule, iar Toyota - 5,02 milioane unitati. Livrarile au scazut cu 1,5% in cazul Toyota si cu 0,5% la Volkswagen.

AGERPRES
Tag-uri:
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
Folosim cookies pentru functionarea corecta a site-ului, masurarea traficului si functionalitati care ne permit sa iti prezentam un continut particularizat preferintelor tale. Pentru retragerea acordului pentru cookies, te rugam sa consulti Politica de Cookie. De asemenea, te invitam sa parcurgi Politica noastra de Confidentialitate, ce a devenit aplicabila incepand cu luna mai 2018.
DA, ÎNTELEG