Toyota, cea mai valoroasa companie auto, Volkswagen a cazut pe locul 35
Data publicarii: 07-10-2015 | AutoIn topul celor bune branduri din lume, realizat de firma de consultanta Interband, Toyota (locul 6) este cea mai valoroasa companie auto, urmata de BMW (locul 11), Mercedes-Benz (locul 12) si Ford (locul 38), transmite site-ul automnews.com.
Brandul Volkswagen a inregistrat un declin de 9%, ajungand pe locul 35, in timp ce Nissan a avut o evolutie foarte buna, inregistrand un avans de 19%, pana pe locul 49.
Gigantii Apple si Google si-au adjudecat titlul de cele mai valoroase branduri din lume pentru al treilea an consecutiv, in conditiile in care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a 16-a editie a studiului 'Best Global Brands' realizat de firma de consultanta Interband.
Valoarea brandului Apple a crescut cu 43% in ritm anual, pana la 170,28 miliarde de dolari, in timp ce brandul Google este evaluat la 120,31 miliarde de dolari, in crestere cu 12%.
Volkswagen a devansat la limita firma nipona Toyota Motor Corp in primele sase luni ale anului, devenind cel mai mare producator auto mondial dupa livrari. In primul semestru din 2015, Volkswagen a vandut 5,04 milioane de vehicule, iar Toyota - 5,02 milioane unitati. Livrarile au scazut cu 1,5% in cazul Toyota si cu 0,5% la Volkswagen.
AGERPRES
Tag-uri:
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online