Afacerile din serviciile prestate populatiei au crescut cu 9,5% in august 2015 fata de august 2014
Data publicarii: 13-10-2015 | AfaceriActivitatea de servicii de piata prestate populatiei, serie bruta, in luna august 2015 a inregistrat o cifra de afaceri cu 9,5% mai mare comparativ cu august 2014, provenita in principal de la serviciile de coafura si alte activitati de infrumusetare (+18,9%), activitatile de jocuri de noroc si alte activitati recreative (+12,2%), activitatile agentiilor turistice si tur-operatorilor (+12%) si hoteluri si restaurante (+7,3%), arata datele Institutului National de Statistica (INS) publicate vineri.
Activitatile de spalare, curatare si vopsirea textilelor si blanurilor au scazut cu 5,6%.
Activitatea de servicii de piata prestate populatiei, serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, in luna august 2015 a crescut cu 10,2% comparativ cu luna august 2014.
In ceea ce priveste serviciile de piata prestate populatiei, in luna august 2015 fata de luna precedenta, volumul cifrei de afaceri, serie bruta, a inregistrat o crestere cu 3,3%, ca urmare a cresterilor inregistrate la activitatile de jocuri de noroc si alte activitati recreative (+8,3%) si la activitatile hotelurilor si restaurantelor (+2,6%). Scaderi au inregistrat activitatile de spalare, curatare si vopsire a textilelor si blanurilor (-9,5%), serviciile de coafura si alte activitati de infrumusetare (-4,2%) si activitatile agentiilor turistice si tur-operatorilor (-1,5%).
In primele opt luni din acest an, activitatea de servicii de piata prestate populatiei, serie bruta, a inregistrat o cifra de afaceri cu 6,1% mai mare comparativ cu aceeasi perioada din 2014, provenita de la activitatile agentiilor turistice si tur-operatorilor (+14,7%), serviciile de coafura si alte activitati de infrumusetare (+13,6%), activitatile de jocuri de noroc si alte activitati recreative (+7,7%) si activitatile hotelurilor si restaurantelor (+3,2%).
Scaderi au inregistrat activitatile de spalare, curatare si vopsirea textilelor si blanurilor (-1,9%).
Activitatea de servicii de piata prestate populatiei, serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, in primele opt luni din 2015 a inregistrat o cifra de afaceri cu 5,9% mai mare comparativ cu aceeasi perioada din 2014.
AGERPRES
Tag-uri:
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI