Atlassib anunta continuarea investitiilor pentru noi achizitii si extinderea cursele Premium in 2016
Data publicarii: 19-10-2015 | TurismDirectorul general al Atlassib, Daniel Micu, a anuntat duminica, intr-o conferinta de presa, ca anul viitor compania va continua innoirea parcului auto si extinderea curselor Premium.
"Cum i-am obisnuit pe toti partenerii si clientii nostri din 2009 incoace, in fiecare an am facut o investitie pentru innoirea parcului. Ultima investitie a fost in luna iulie, cu acele 15 autocare noi, pe care deja le-ati vazut pe drumurile Europei, branduite cu vizualul campaniei "Respectam Viata". Cu siguranta si pentru a doua jumatate a anului viitor luam in calcul o noua achizitie, trebuie sa ne pastram trendul de reinnoire a parcului si dupa sarbatorile de iarna vom incepe analizele sa vedem spre ce ne vom orienta, dar cu siguranta va fi vorba si la anul de o investitie", a precizat Daniel Micu.
Intrebat daca introducerea curselor Premium a fost o alegere buna, directorul general al Atlassib a raspuns: "Cursele Premium reprezinta o alegere buna. Ele sunt in piata, se dezvolta, numarul autocarelor cu dotari Premium este in permanenta crestere, cu siguranta este o varianta foarte buna de transport la nivel ridicat de calitate, la nivel ridicat de siguranta".
Autocarele Premium reprezinta 8% din flota Atlassib. Aceste autocare au un numar mai redus de locuri, conexiune la internet, minibar cu bauturi pe perioada calatoriei, se ofera o masa calda pe traseu, iar nivelul de confort si siguranta este sporit fata de un autocar normal. Calatorii trebuie sa plateasca intre cinci si zece euro in plus pentru o calatorie Premium, fata de una cu un autocar obisnuit.
Cursele Premium sunt oferite de Atlassib pe ruta Romania-Italia.
Pentru acest an, Atlassib, cel mai mare transportator international de persoane din Romania, estimeaza ca va ajunge la o jumatate de milion de pasageri transportati si la peste 48 de milioane de kilometri parcursi, potrivit directorului general al companiei.
"In ceea ce priveste realizarile din acest an, dupa un inceput mai greoi, care ne-a pus pe ganduri, odata cu intrarea in trimestrul doi al anului, am inceput sa ne apropiem de cifrele previzionate si cu siguranta pana la sfarsitul anului vom ajunge la ceea ce ne-am propus, adica undeva la 500.000 de pasageri, peste 48 de milioane de kilometri parcursi. (...) Cu siguranta si pentru anul viitor ne vom propune cam aceleasi realizari", a explicat Daniel Micu.
Compania Atlassib, dupa 22 de ani de activitate, se mentine in pozitia de lider pe piata de transport international de persoane. Atlassib deserveste 37 de linii internationale in 14 tari din UE, din Grecia pana in Scandinavia, Portugalia si Scotia, cea mai noua destinatie introdusa. Anual, peste 500.000 de pasageri calatoresc cu Atlassib.
In 2015, compania Atlassib a investit 3,5 milioane de euro pentru innoirea flotei, cu un lot de 15 autocare Mercedes-Benz Tourismo, autocare de ultima generatie, Euro 6. Atlassib a avut in anul 2014 o cifra de afaceri de 276.000.000 lei si 1.360 de angajati.
AGERPRES
Tag-uri:
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online