Fonduri de 9 milioane de dolari pentru ONG-urile din Romania pentru promovarea in Google
Data publicarii: 22-02-2016 | EconomieUn numar de 200 de Organizatii Non - Profit (ONG) din Romania pot beneficia, in acest an, de fonduri in valoare de 9 milioane de dolari pentru promovarea in Google, prin intermediul programului 'WEB-ONG', a anuntat, luni, intr-un comunicat de presa, Asociatia Europa Digitala, initiatorul programului national si prima organizatie partener certificat Google din plan local.
'WEB-ONG' are ca scop să ofere ONG-urilor din România posibilitatea de a dezvolta capacitățile de promovare, prin construirea gratuită a paginilor web și de aplicare la diverse granturi internaționale, printre care și Google Ad Grants for nonprofits, care oferă acestora un buget lunar de 10.000 de dolari, pe care îl pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.
În cursul anului 2015, peste 200 de ONG-uri din România au aplicat în cadrul programului, iar dintre acestea 30 de proiecte internaționale dedicate ONG-urilor au fost deja câștigate, iar 170 sunt în proces de înrolare. Organizațiile înscrise în programul 'WEB-ONG' au beneficiat, anul trecut, de peste un milion de accesări ale paginilor de Internet și mai mult de 16 milioane de afișări în motoarele de căutare ale proiectelor sociale derulate de acestea.
Asociația Europa Digitală menționează că, pentru anul 2016, a alocat alte 200 de locuri pentru programul 'WEB-ONG', care cumulează un fond de 9 milioane de dolari în Granturi Google, pentru promovarea organizațiilor în mediul online. Potrivit sursei citate, ONG-urile din România vor beneficia, lunar, de 10.000 de dolari prin intermediul proiectului internațional Google AdGrants for nonprofit, în vederea promovării în mediul online.
Programul dedicat organizațiilor non-profit a fost lansat în România, în contextul în care un studiu dat publicității de iVox.ro arată că doar jumătate dintre ONG-urile românești se promovau online în 2015, iar 81,58% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru o finanțare națională sau internațională destinată organizațiilor non-profit, majoritatea motivând lipsa de resurse și de cunoaștere.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Raport PwC: 73% dintre liderii de business spun că afacerea lor a fost afectată de criza sanitară, dar impactul nu a fost atât de sever pe cât anticipau
- Deloitte Legal: Amnistia fiscala 3.0 – noi facilitati acordate contribuabililor
- XTB: Saltul preturilor marfurilor are putea fi resimtit de consumatori in perioada urmatoare
- Studiu Deloitte: femeile cu functii de conducere din Romania sunt platite mai putin si promovate mai rar decat omologii lor de sex masculin
- Dinu Bumbăcea preia conducerea PwC România de la Ionuț Simion, începând cu 1 iulie 2021
- Studiu Deloitte: pandemia va accelera adoptarea telemedicinei, a castilor pentru realitate digitala si a solutiilor de tip cloud
- Studiu Deloitte: de la declansarea pandemiei, femeile care lucreaza resimt presiune mai mare
- Sondaj PwC: Mai mult de jumătate dintre angajați cred că puțini oameni vor mai avea un loc de muncă stabil pe termen lung, în viitor
- Amera Tower: prima clădire de birouri din România care devine Zero Waste
- ING Bank - rezultate 2020
- Analiza EY Romania: Inspectia fiscala colecteaza din ce in ce mai putin
- Studiu PwC România: Piaţa locală de fuziuni şi achiziţii a scăzut cu 6% anul trecut, fiind totuși la un nivel ridicat
- Raport global PwC: Unul din cinci consumatori a făcut zilnic cumpărături online, magazinele fizice se reinventează
- Genesis Property: La un an de pandemie, aproape 55% dintre angajati lucreaza partial sau exclusiv de la birou.
- Efectele pandemiei: serviciile de poștă și curierat, la maxim istoric în 2020