Fonduri de 9 milioane de dolari pentru ONG-urile din Romania pentru promovarea in Google
Data publicarii: 22-02-2016 | EconomieUn numar de 200 de Organizatii Non - Profit (ONG) din Romania pot beneficia, in acest an, de fonduri in valoare de 9 milioane de dolari pentru promovarea in Google, prin intermediul programului 'WEB-ONG', a anuntat, luni, intr-un comunicat de presa, Asociatia Europa Digitala, initiatorul programului national si prima organizatie partener certificat Google din plan local.
'WEB-ONG' are ca scop să ofere ONG-urilor din România posibilitatea de a dezvolta capacitățile de promovare, prin construirea gratuită a paginilor web și de aplicare la diverse granturi internaționale, printre care și Google Ad Grants for nonprofits, care oferă acestora un buget lunar de 10.000 de dolari, pe care îl pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.
În cursul anului 2015, peste 200 de ONG-uri din România au aplicat în cadrul programului, iar dintre acestea 30 de proiecte internaționale dedicate ONG-urilor au fost deja câștigate, iar 170 sunt în proces de înrolare. Organizațiile înscrise în programul 'WEB-ONG' au beneficiat, anul trecut, de peste un milion de accesări ale paginilor de Internet și mai mult de 16 milioane de afișări în motoarele de căutare ale proiectelor sociale derulate de acestea.
Asociația Europa Digitală menționează că, pentru anul 2016, a alocat alte 200 de locuri pentru programul 'WEB-ONG', care cumulează un fond de 9 milioane de dolari în Granturi Google, pentru promovarea organizațiilor în mediul online. Potrivit sursei citate, ONG-urile din România vor beneficia, lunar, de 10.000 de dolari prin intermediul proiectului internațional Google AdGrants for nonprofit, în vederea promovării în mediul online.
Programul dedicat organizațiilor non-profit a fost lansat în România, în contextul în care un studiu dat publicității de iVox.ro arată că doar jumătate dintre ONG-urile românești se promovau online în 2015, iar 81,58% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru o finanțare națională sau internațională destinată organizațiilor non-profit, majoritatea motivând lipsa de resurse și de cunoaștere.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online