Peste 80% dintre turistii straini care calatoresc in Romania aleg hoteluri cu acces gratuit la Internet (analiza)
Data publicarii: 09-03-2016 | EconomiePeste 80% dintre turistii straini care vin in Romania rezerva pachete turistice cu acces gratuit la internet, in acest context 85% din hotelurile din tara asigurand un asemenea serviciu, reiese dintr-o analiza de specialitate publicata, miercuri, de o agentie de turism online.
Rezultatele cercetării arată că, în afara granițelor, 80% dintre hoteluri asigură acces la Internet, dar multe dintre cele de lux — contra cost, prețurile variind între 10 și 30 euro pe zi.
La nivel local, Ploiești, București, Timișoara, Galați, Constanța și Cluj-Napoca sunt principalele orașe de pe harta turismului de afaceri care asigură cea mai bună conexiune la Internet prin Wi-Fi.
Conform Paravion.ro, realizatorul studiului, turiștii străini care vin în România în scop personal caută hoteluri care oferă pachete de cazare cu Internet Wi-Fi inclus, iar din totalul acestora 65% călătoresc în scop de business și optează pentru hoteluri care au minimum patru stele.
În ceea ce-i privește pe românii care călătoresc în străinătate, aceștia aleg, cu precădere, hotelurile care asigură conexiune gratuită. Potrivit sursei citate, turiștii români cei mai 'dependenți' de servicii web sunt tinerii activi, cu media de vârstă de până în 40 de ani, care își doresc conectare permanentă, atât în scopuri personale, cât și profesionale.
La capitolul costuri de acces la Internet, datele Paravion relevă că SUA, Madagascar, Cuba, Mozambic, Africa de Sud sau Malawi sunt în fruntea clasamentului celor mai mari tarife. La polul opus se află Elveția, Luxemburg sau Japonia, unde tarifele pentru acces la Internet sunt printre cele mai mici față de media practicată în alte țări.
Analiza Paravion pe serviciile de Internet Wi-Fi folosite de turiști în țară și în străinătate a fost realizată în contextul declarației lui Bernie Sanders, candidatul democrat la prezidențialele din SUA, care a afirmat, recent, că serviciile de Internet din București sunt mai rapide decât cele din State.
De altfel, agenția de turism l-a invitat pe Sanders în capitala României pentru a testa Internetul, reacție preluată de majoritatea presei locale și internațională, printre care publicații ca The New York Times sau Associated Press.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial