Mitsubishi Motors recunoaste ca a utilizat metode incorecte de testare inca din 1991
Data publicarii: 26-04-2016 | EconomieConstructorul auto japonez Mitsubishi Motors a recunoscut marti ca a utilizat metode de testare a consumului de combustibil care nu respecta standardele guvernamentale inca din anul 1991, o perioada mult mai mare decat ceea ce a dezvaluit saptamana trecuta, informeaza AFP.
Valoarea de piață a Mitsubishi Motors, al șaselea mare producător auto nipon, s-a redus la jumătate după ce săptămâna trecută compania a admis că a exagerat economiile de combustibil pentru patru modele de automobile vândute pe piața japoneză și de asemenea că a utilizat metode de testare care nu respectă standardele japoneze începând din anul 2002. "Pentru piața internă, am utilizat această metodă încă din 1991. Dar nu știm încă numărul modelelor afectate", a declarat marți vicepreședintele Mitsubishi Motors, Ryugo Nakao, într-o conferință de presă. Săptămâna trecută, Mitsubishi Motors a indicat că 625.000 de minivehicule, produse începând din 2013 și vândute exclusiv în Japonia, sunt afectate de acest scandal, iar 468.000 de vehicule produse pentru partenerul japonez Nissan Motor Co. Potrivit unor surse citate de cotidianul financiar Nikkei, numărul modelelor afectate de acest scandal este mult mai mare decât cele patru modele dezvăluite de producătorul auto. La fel ca și săptămâna trecută, președintele Mitsubishi Motors, Tetsuro Aikawa, și-a cerut marți în mod public scuze, adăugând însă că nu era la curent că angajații companiei au recurs la astfel de practici pentru a falsifica datele privind consumul de combustibil. Tetsuro Aikawa a mai spus că o anchetă internă este încă în derulare, ceea ce sugerează că ar putea fi descoperite și alte nereguli. Aceste dezvăluiri au determinat autoritățile japoneze să efectueze percheziții la unul din centrele de cercetare & dezvoltare ale Mitsubishi Motors, în vederea începerii unei investigații. De asemenea, agenția de evaluare financiară Standard & Poor's a avertizat că ar putea coborî și mai mult ratingul Mitsubishi Motors în zona speculativă.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial