Marea Britanie: Vanzarile Dacia au scazut cu aproape 19% in aprilie
Data publicarii: Astazi, 06-05-2016 | EconomieVanzarile de masini noi in Marea Britanie au crescut luna trecuta la cel mai ridicat nivel din ultimii 13 ani, pe fondul evolutiei foarte bune a economiei, a ofertelor financiare atractive pentru achizitionarea automobilelor si a pretului redus al petrolului, a anuntat vineri Asociatia Producatorilor si Comerciantilor de Automobile din Regatul Unit (SMMT), transmite Reuters.
Livrările au urcat în aprilie cu 2%, la 189.505 unități. Este cel mai ridicat nivel înregistrat în aprilie din 2003. În topul celor mai bine vândute modele se află Ford Fiesta, Volkswagen Golf, Ford Focus, Nissan Qashqai și Vauxhall Astra.
Luna trecută, Dacia a vândut 1.898 vehicule pe piața britanică, în scădere cu 18,19% față de perioada similară din 2015, când a înmatriculat 2.320 unități.
"Încrederea consumatorilor rămâne ridicată deoarece cumpărătorii continuă să beneficieze de pe urma ofertelor financiare atractive, deși aceste evoluții ar putea fi afectate de incertitudinile economice și politice din următoarele luni'', a afirmat directorul general al SMMT, Mike Hawes.
Marea Britanie rămâne a doua mare piață auto din Uniunea Europeană, în urma Germaniei, dar înaintea Franței, Italiei și Spaniei.
Vânzările de mașini noi în Marea Britanie au crescut în primele patru luni din acest an cu 4,4%, la 961.285 unități. În topul celor mai bine vândute modele se află Ford Fiesta, Vauxhall Corsa, Ford Focus, Volkswagen Golf și Nissan Qashqai.
În perioada ianuarie — aprilie 2016, Dacia a vândut pe piața britanică 9.351 de vehicule, în scădere cu 5,06% față de perioada similară din 2015, când a înmatriculat 9.849 unități.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI