Romanii prefera hotelurile de categorie superioara pentru vacante, dar nu si in cazul city-break-urilor (analiza)
Data publicarii: 11-05-2016 | EconomieRomanii sunt tot mai interesati de city-break-uri, iar destinatiile de top sunt Roma, Barcelona, Milano, Venetia si Londra, potrivit unei analize de piata realizata de o agentie de turism online.
Din aceeași analiză, remisă miercuri AGERPRES, a reieșit că Cipru, Dubai, Malta, Costa del Sol și Sardinia sunt destinațiile preferate ale românilor, când vine vorba de vacanțele la plajă.
"Românii sunt călători inteligenți, caută cel mai bun raport hotel/preț. Pentru vacanțele de vară, la plajă, aleg de obicei un hotel cu un standard mai ridicat, însă pentru city-break-uri se îndreaptă către hoteluri de 3 stele. Pe de altă parte, în ceea ce privește distanța între data rezervării și a călătoriei, românii tind să-și rezerve vacanțele destul de aproape de data de plecare", a declarat Jŕnos Barits, Managing Director Wizz Tours, agenția care a realizat studiul.
De obicei, românii care aleg city-break-urile călătoresc în cuplu, preferă hotelurile de 3 stele, iar valoarea medie a rezervării este de 530 de euro. Pe de altă parte, cei care aleg vacanțele la plajă optează pentru un hotel de categorie mai ridicată decât în cazul city-break-urilor, iar durata medie a șederii lor este de șase zile. În acest caz e vorba, de cele mai multe ori, de grupuri alcătuite din trei persoane, iar valoarea medie a pachetului de călătorie este de 760 de euro.
Și călătoriile spre România sunt în creștere, numărul rezervărilor pe site-ul agenției de turism fiind în primele 4 luni cu 45% mai mare față de aceeași perioadă din 2015. Cei mai mulți turiști provin din Germania, Israel, Italia, Suedia și Marea Britanie. Traficul de călători dinspre Peninsula Scandinavă crește, la rândul său, cu rapiditate, datorită dezvoltării recente a rutelor Wizz Air.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial