Vanzarile Volkswagen pe plan global au crescut cu 0,6% in primele patru luni din acest an
Data publicarii: 13-05-2016 | EconomieVanzarile Volkswagen pe plan global au crescut cu 0,6% in primele patru luni din acest an, la 3,36 milioane de vehicule, chiar daca grupul german trece in prezent prin cea mai grava criza din istoria sa, transmit Automotive World si MarketWatch.
În perioada ianuarie — aprilie 2016, livrările VW au crescut cu 3,4% în Europa, cu 4,8% în China, în timp ce în America de Nord au scăzut cu 0,2%.
"Începutul trimestrului doi a arătat evoluții mixte pe piețele regionale. Deși am înregistrat o creștere semnificativă în Europa și America de Nord, piața din America de Sud a fost în declin. În Rusia, livrările au crescut pentru prima dată după luni întregi de declin. Cu toate acestea, situația pe piața rusă rămâne tensionată și ne menținem prudența", a afirmat Fred Kappler, șef de vânzări la Volkswagen.
În aprilie, VW a vândut în toată lumea 853.300 de vehicule, cu 100 de unități mai mult decât în perioada similară din 2015. În aprilie, vânzările VW au crescut cu 3,8% în Europa, cu 4,9% în America de Nord și cu 0,1% în China.
Vânzările mondiale realizate de Toyota în primele trei luni ale acestui an au fost inferioare celor înregistrate de rivalul german Volkswagen AG, în condițiile în care o serie de perturbări ale producției riscă să pună în pericol poziția de lider al industriei auto deținută de grupul nipon în ultimii patru ani.
În perioada ianuarie — martie 2016, Toyota a vândut 2,46 milioane de vehicule la nivel mondial, în scădere cu 2,3% comparativ cu perioada similară a anului trecut, a anunțat recent purtătorul de cuvânt al Toyota, Kayo Doi. În schimb, vânzările Volkswagen au crescut cu 0,8% până la 2,5 milioane unități.
Afectată deja de o întrerupere de o săptămână a activității la uzinele sale din Japonia în luna februarie, Toyota se așteaptă ca producția sa locală să fie amputată cu alte 80.000 de vehicule, din cauza recentului cutremur care a devastat Japonia. Aceste pierderi de producție vor pune sub semnul întrebării capacitatea Toyota de a-și păstra pentru al cincilea an consecutiv poziția de cel mai mare producător auto mondial, având în vedere că rivalul Volkswagen profită de creșterea vânzărilor în China și Europa.
Volkswagen face obiectul unor investigații în mai multe țări, după ce a recunoscut că, în perioada 2005 — 2015, a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial