CNADNR va incepe, in iunie, lucrarile de montare a parapetelor rigide prefabricate din beton pe DN 1
Data publicarii: 14-05-2016 | EconomieCompania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) va incepe la mijlocul lunii iunie lucrarile de montare a parapetelor rigide prefabricate din beton pe DN 1, se arata intr-un comunicat de presa al companiei remis, sambata, AGERPRES.
"Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România a semnat în data de 22.04.2016 Acordul-cadru de furnizare având ca obiect "Achiziția și transportul parapetelor rigide prefabricate din beton" aferente drumurilor naționale și autostrăzilor din administrarea companiei. După semnarea acestui acord-cadru, CNADNR a demarat formalitățile necesare emiterii către furnizor a primei comenzi de parapet rigid prefabricat din beton. Această comandă este necesară pentru montarea parapetelor pe 5 km de drum național, și anume pe DN 1, sectorul Pasaj Băneasa — Pasaj Otopeni, peste Centura București", se arată în comunicat.
Potrivit acestuia, întregul contract este pentru 192 km de drumuri naționale aflate în administrarea companiei.
CNADNR menționează că a început organizarea pentru începerea lucrărilor pregătitoare necesare instalării parapetelor rigide prefabricate din beton pentru separarea sensurilor de circulație pe sectoarele cu 4 benzi, pentru protejarea participanților la traficul rutier de a nu părăsi platforma drumului.
"Acordul-cadru semnat are o durată de 2 ani și o valoare totală de 51.808.593,45 lei, fără TVA, finanțarea fiind asigurată de la bugetul de stat și venituri proprii și va avea la baza contracte subsecvente anuale pentru toate Direcțiile Regionale de Drumuri și Poduri. Acest contract a fost atribuit Asocierii Kamarom Prefabricate din Beton — Dunapref", precizează CNADNR.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI