Suzuki recunoaste folosirea testelor incorecte privind economia de combustibil la 2,1 milioane vehicule vandute in Japonia
Data publicarii: 18-05-2016 | EconomieSuzuki, al patrulea mare producator auto nipon, a confirmat miercuri ca a utilizat metode de testare a emisiilor si a eficientei combustibilului care erau diferite de cele impuse de autoritatile de reglementare din Japonia, dar sustine ca testele adecvate au aratat ca nu este necesara modificarea datelor, transmit Bloomberg si Reuters.
Sunt afectate 16 modele vândute în acest moment în Japonia.
Testele incorecte au fost începute în 2010, sunt afectate aproximativ 2,1 milioane de vehicule, dar discrepanța între date nu afectează niciun vehicul Suzuki vândut peste hotare, a anunțat compania niponă.
Declarația vine după ce Ministerul Transporturilor din Japonia a cerut producătorilor auto niponi să retrimită datele privind economia de combustibil la toate vehiculele lor, pe fondul scandalului legat de Mitsubishi Motors, al șaselea mare producător auto nipon, care a admis că a exagerat economiile de combustibil pentru patru modele de automobile vândute pe piața japoneză și, de asemenea, că a utilizat metode de testare care nu respectă standardele japoneze începând din anul 1991.
Președintele Osamu Suzuki și-a cerut scuze după ce, în urma publicării informațiilor, acțiunile Suzuki au scăzut la Bursa de la Tokyo cu 9,4%, cel mai semnificativ declin din ultimii șapte ani.
În anul fiscal care s-a încheiat la 31 martie, Suzuki a vândut în Japonia 22% dintre cele 2,86 milioane de vehicule livrate pe plan mondial.
Capitalizarea de piață a Suzuki se ridică la aproximativ 11,7 miliarde de dolari, iar anul acesta acțiunile au scăzut cu 29%.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?
- Hidroelectrica inaugurează Microcentrala Poiana Ruscă
- Deloitte Romania a asistat Alior Bank in vanzarea catre Patria Bank a unui portofoliu de credite performante acordate persoanelor fizice in valoare de 97 mil. lei
- SigurantaOnline.ro oferă recomandări de vacanță în siguranță: cum să eviți capcanele din mediul online
- Ines Rocha devine noul Director Regional al IFC pentru Europa
- Studiu EY: politici și controverse fiscale - ce ar trebui să aibă în vedere companiile în acest an?
- Fondul ETF BET Patria – Tradeville depaseste 300 milioane lei in active totale