Suzuki recunoaste folosirea testelor incorecte privind economia de combustibil la 2,1 milioane vehicule vandute in Japonia
Data publicarii: 18-05-2016 | EconomieSuzuki, al patrulea mare producator auto nipon, a confirmat miercuri ca a utilizat metode de testare a emisiilor si a eficientei combustibilului care erau diferite de cele impuse de autoritatile de reglementare din Japonia, dar sustine ca testele adecvate au aratat ca nu este necesara modificarea datelor, transmit Bloomberg si Reuters.
Sunt afectate 16 modele vândute în acest moment în Japonia.
Testele incorecte au fost începute în 2010, sunt afectate aproximativ 2,1 milioane de vehicule, dar discrepanța între date nu afectează niciun vehicul Suzuki vândut peste hotare, a anunțat compania niponă.
Declarația vine după ce Ministerul Transporturilor din Japonia a cerut producătorilor auto niponi să retrimită datele privind economia de combustibil la toate vehiculele lor, pe fondul scandalului legat de Mitsubishi Motors, al șaselea mare producător auto nipon, care a admis că a exagerat economiile de combustibil pentru patru modele de automobile vândute pe piața japoneză și, de asemenea, că a utilizat metode de testare care nu respectă standardele japoneze începând din anul 1991.
Președintele Osamu Suzuki și-a cerut scuze după ce, în urma publicării informațiilor, acțiunile Suzuki au scăzut la Bursa de la Tokyo cu 9,4%, cel mai semnificativ declin din ultimii șapte ani.
În anul fiscal care s-a încheiat la 31 martie, Suzuki a vândut în Japonia 22% dintre cele 2,86 milioane de vehicule livrate pe plan mondial.
Capitalizarea de piață a Suzuki se ridică la aproximativ 11,7 miliarde de dolari, iar anul acesta acțiunile au scăzut cu 29%.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial