Charles Crocker, desemnat CEO al Camerei de Comert Britanica-Romana
Data publicarii: 14-06-2016 | EconomieCharles Crocker a fost desemnat noul director general al Camerei de Comert Britanica-Romana, in cadrul unei intalniri generale ce a avut loc recent, informeaza BRCC printr-un comunicat remis, marti, AGERPRES.
Responsabil de toate operațiunile și proiectele Camerei, Charles Crocker este de peste 20 de ani un antreprenor de succes în România și în regiune. El a creat și dezvoltat mai multe echipe și companii, precum Pegasus, Achieve Global, Barnett McCall Recruitment, Gi Group și Frontline Resourcing și le-a condus de la început până la final, trecând prin extindere regională, achiziție și realizare de parteneriate strategice.
Recent, noul CEO al Camerei de Comerț Britanică-Română a oferit consultanță pentru companiile noi ce își doreau să intre pe piața din România și a lucrat alături de diferite organizații, oferindu-le suport în departamentele de Resurse Umane.
"Sunt onorat că am fost desemnat CEO al Camerei de Comerț Britanică-Română și că mi se permite, astfel, să contribui, prin experiența și cunoștințele mele, la consolidarea relațiilor dintre Marea Britanie și România. Experiența mea din România, ce depășește 20 de ani, mă ajută să înțeleg profund nevoile și întrebările ambelor piețe și să dezvolt un mecanism puternic, care va intensifica schimburile comerciale dintre cele două țări printr-un dialog business-to-bussiness", a declarat Charles Crocker.
Acesta a subliniat că vor fi organizate delegații comerciale din Regatul Unit în România și din România în Marea Britanie. De asemenea, va fi lansată o campanie pentru a ajuta firmele românești, care caută produse și servicii, și parteneri britanici de a fi în contact direct cu companiile din Marea Britanie. Totodată, vor fi lansate noi servicii de dezvoltare digitală și multe alte evenimente atât în București cât și în Cluj și va fi continuată dezvoltarea regională în Iași și Timișoara.
Prin facilitarea parteneriatelor și cu o rețea extinsă de membri individuali și corporații, BRCC oferă susținere în materie de resurse, informații și infrastructură, vitale pentru ca investitorii din Marea Britanie să maximizeze oportunitățile care apar pe piața din România. În același timp, oferă sprijin și companiilor române să facă afaceri în piețele deja existente în Marea Britanie.
Înființată în 1998, BRCC este o organizație independentă, deținută în întregime de membrii săi, cu sedii în Londra și București.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online