Mazda recheama in service 2,3 milioane vehicule vandute la nivel global
Data publicarii: 01-09-2016 | EconomieConstructorul auto japonez Mazda Motor Corp a anuntat joi ca va rechema in service un numar total de 2,3 milioane vehicule vandute la nivel global, din cauza unor posibile probleme la portiera din spate si la motoarele diesel ale unor vehicule, transmite Reuters.
Un număr de 390.000 de vehicule, inclusiv modele Mazda 3 sedan și hatchback precum și CX-3 SUV crossover, vor fi rechemate la service în Japonia pentru a rezolva o posibilă problemă la portiera spate. Mazda intenționează să recheme în service alte 1,8 milioane vehicule vândute la nivel mondial din același motiv, dar a refuzat să ofere cifre detaliate pentru fiecare regiune. Constructorul nipon a precizat însă că vehiculele afectate au fost produse în perioada decembrie 2007-decembrie 2015.
De asemenea, tot pentru piața japoneză, Mazda va rechema în service aproximativ 110.000 de vehicule, inclusiv modele Mazda 3 și Mazda CX-3, produse în perioada august 2014-august 2016 din cauza unor probleme la computerul motoarelor diesel.
Mazda, al cincilea mare constructor auto japonez, a vândut aproximativ 1,5 milioane vehicule în exercițiul fiscal încheiat în luna martie 2016, în principal în America de Nord.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte Romania isi consolideaza practica de servicii fiscale, prin promovarea a patru angajati in functiile de directori
- EY România, Claudia Sofianu: Criza talentelor în era digitală devine preocuparea nr. 1 la vârful companiilor
- Analiza Storia.ro – Cum au evoluat in luna august preturile medii ale apartamentelor de vanzare din principalele orase din tara
- Studiul Deloitte: locuintele din Romania continua sa fie printre cele mai accesibile din Europa. Cluj-Napoca este orasul cel mai scump atat pentru cumparatori, cat si pentru chiriasi
- Deloitte Romania numeste doi noi directori in cadrul departamentului Consultanta Financiara
- Analiză sectorială EY România: Randamentele așteptate de investitori înregistrează evoluții fluctuante, în contextul creșterii ratelor de dobândă de politică monetară și ale nivelurilor inflației în Europa
- sigurantaonline.ro, o nouă resursă educativă în lupta împotriva criminalității informatice
- 43% dintre Mileniali sunt dispusi sa aloce pentru achizitionarea unei locuinte un buget de peste 90.000 de euro
- Studiu Revolut: Unde au calatorit romanii in vara lui 2023? In aproape toata lumea
- EY România: E-Factura – următorul pas spre digitalizarea fiscală în România
- Studiu Deloitte: cresterea preturilor si diminuarea veniturilor, principalele motive pentru care parintii cheltuiesc mai putin anul acesta cu inceperea anului scolar
- Cushman & Wakefield: Bucurestiul, in top cinci orase din Europa Centrala si de Est preferate de operatorii hotelieri pentru investitii viitoare
- Libra Internet Bank: creșteri pe toate sursele de venit, eficiență operațională îmbunătățită, profit mai mare cu 45,9%
- EY România: Sistemul de garanție-returnare pentru ambalaje primare nereutilizabile intră în vigoare la 30 noiembrie 2023. Cele mai importante aspecte de luat în considerare - punct de vedere
- Cushman & Wakefield Echinox: Tranzacții de închiriere totalizând peste o jumătate de milion de metri pătrați pe piața industrială și de logistică în primele șase luni; peste o treime reprezintă preînchirieri în proiecte cu livrare în 2024