UPDATE ING: Clientii pot efectua tranzactii cu cardul la comercianti si la bancomat; toate serviciile sunt functionale
Data publicarii: 11-09-2016 | EconomieUPDATE ORA 00:04 Toate serviciile ING sunt in prezent functionale, iar clientii pot efectua tranzactii cu cardul la comercianti si la bancomat, anunta reprezentantii ING Bank Romania.
"Serviciile ING sunt funcționale. Acum și tranzacțiile cu cardul la comercianți și la bancomat sunt disponibile. Ne cerem scuze încă o dată pentru toate neplăcerile create. Am tratat situația cu maximă prioritate și am lucrat cu toate resursele necesare pentru a rezolva problemele tehnice cat mai repede posibil. Continuăm să monitorizăm stabilitatea serviciilor", precizează Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, într-un comunicat remis AGERPRES.
Banca a anunțat în cursul serii că ATM-urile, sistemele de acceptare a cardurilor ING și serviciul Home'Bank au fost indisponibile pentru clienții băncii din cauza unor erori în sistemul de stocare a datelor.
"Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13:00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situații tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home'Bank au devenit indisponibile", menționa ING Bank România.
Reprezentanții băncii afirmă că această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING.
"Lucram împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplina siguranță. Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situații neplăcute. Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile create și vă asigurăm că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei probleme în regim de maximă prioritate", a precizat Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, în comunicatul citat.
ING Bank oferă servicii bancare unui număr de peste 34 milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
* UPDATE ORA 22:26 ING: Serviciul Home'Bank este disponibil; celelalte servicii vor fi repuse succesiv în funcțiune
Serviciul Home'Bank a fost remediat și este disponibil pentru clienții băncii, iar în prezent se lucrează la remedierea celorlalte servicii, au anunțat, sâmbătă seara, reprezentanții ING Bank România.
"Avansăm cu testarea soluțiilor pentru remedierea celorlalte servicii și pe măsură ce acestea sunt stabile, le vom repune succesiv în funcțiune. Vom continua să vă informăm cu privire la evoluția situației", precizează Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, într-un comunicat remis AGERPRES.
Banca a anunțat în cursul serii că ATM-urile, sistemele de acceptare a cardurilor ING și serviciul Home'Bank au fost indisponibile pentru clienții băncii din cauza unor erori în sistemul de stocare a datelor.
"Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13:00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situații tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home'Bank au devenit indisponibile", menționa ING Bank România.
Reprezentanții băncii afirmă că această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING.
"Lucram împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplina siguranță. Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situații neplăcute. Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile create și vă asigurăm că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei probleme în regim de maximă prioritate", a precizat Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, în comunicatul citat.
ING Bank oferă servicii bancare unui număr de peste 34 milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
* ORA 20:16 ING: Rețeaua de ATM-uri și serviciul Home'Bank, indiponibile; se lucrează în regim de urgență pentru remedierea situației
ATM-urile, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home'Bank sunt indisponibile pentru clienții băncii din cauza unor erori în sistemul de stocare a datelor, însă se lucrează regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil, a anunțat, sâmbătă, ING Bank România.
"Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13:00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situații tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home'Bank au devenit indisponibile", se arată în comunicatul transmis AGERPRES de ING România.
Reprezentanții băncii afirmă că această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING.
"Lucram împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplina siguranță. Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situații neplăcute. Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile create și vă asigurăm că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei probleme în regim de maximă prioritate", precizează Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, în comunicatul citat.
ING Bank oferă servicii bancare unui număr de peste 34 milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business