UPDATE ING: Clientii pot efectua tranzactii cu cardul la comercianti si la bancomat; toate serviciile sunt functionale
Data publicarii: 11-09-2016 | EconomieUPDATE ORA 00:04 Toate serviciile ING sunt in prezent functionale, iar clientii pot efectua tranzactii cu cardul la comercianti si la bancomat, anunta reprezentantii ING Bank Romania.
"Serviciile ING sunt funcționale. Acum și tranzacțiile cu cardul la comercianți și la bancomat sunt disponibile. Ne cerem scuze încă o dată pentru toate neplăcerile create. Am tratat situația cu maximă prioritate și am lucrat cu toate resursele necesare pentru a rezolva problemele tehnice cat mai repede posibil. Continuăm să monitorizăm stabilitatea serviciilor", precizează Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, într-un comunicat remis AGERPRES.
Banca a anunțat în cursul serii că ATM-urile, sistemele de acceptare a cardurilor ING și serviciul Home'Bank au fost indisponibile pentru clienții băncii din cauza unor erori în sistemul de stocare a datelor.
"Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13:00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situații tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home'Bank au devenit indisponibile", menționa ING Bank România.
Reprezentanții băncii afirmă că această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING.
"Lucram împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplina siguranță. Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situații neplăcute. Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile create și vă asigurăm că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei probleme în regim de maximă prioritate", a precizat Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, în comunicatul citat.
ING Bank oferă servicii bancare unui număr de peste 34 milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
* UPDATE ORA 22:26 ING: Serviciul Home'Bank este disponibil; celelalte servicii vor fi repuse succesiv în funcțiune
Serviciul Home'Bank a fost remediat și este disponibil pentru clienții băncii, iar în prezent se lucrează la remedierea celorlalte servicii, au anunțat, sâmbătă seara, reprezentanții ING Bank România.
"Avansăm cu testarea soluțiilor pentru remedierea celorlalte servicii și pe măsură ce acestea sunt stabile, le vom repune succesiv în funcțiune. Vom continua să vă informăm cu privire la evoluția situației", precizează Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, într-un comunicat remis AGERPRES.
Banca a anunțat în cursul serii că ATM-urile, sistemele de acceptare a cardurilor ING și serviciul Home'Bank au fost indisponibile pentru clienții băncii din cauza unor erori în sistemul de stocare a datelor.
"Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13:00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situații tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home'Bank au devenit indisponibile", menționa ING Bank România.
Reprezentanții băncii afirmă că această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING.
"Lucram împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplina siguranță. Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situații neplăcute. Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile create și vă asigurăm că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei probleme în regim de maximă prioritate", a precizat Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, în comunicatul citat.
ING Bank oferă servicii bancare unui număr de peste 34 milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
* ORA 20:16 ING: Rețeaua de ATM-uri și serviciul Home'Bank, indiponibile; se lucrează în regim de urgență pentru remedierea situației
ATM-urile, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home'Bank sunt indisponibile pentru clienții băncii din cauza unor erori în sistemul de stocare a datelor, însă se lucrează regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil, a anunțat, sâmbătă, ING Bank România.
"Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13:00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situații tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home'Bank au devenit indisponibile", se arată în comunicatul transmis AGERPRES de ING România.
Reprezentanții băncii afirmă că această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING.
"Lucram împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplina siguranță. Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situații neplăcute. Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile create și vă asigurăm că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei probleme în regim de maximă prioritate", precizează Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank Romania, în comunicatul citat.
ING Bank oferă servicii bancare unui număr de peste 34 milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte Romania isi consolideaza practica de servicii fiscale, prin promovarea a patru angajati in functiile de directori
- EY România, Claudia Sofianu: Criza talentelor în era digitală devine preocuparea nr. 1 la vârful companiilor
- Analiza Storia.ro – Cum au evoluat in luna august preturile medii ale apartamentelor de vanzare din principalele orase din tara
- Studiul Deloitte: locuintele din Romania continua sa fie printre cele mai accesibile din Europa. Cluj-Napoca este orasul cel mai scump atat pentru cumparatori, cat si pentru chiriasi
- Deloitte Romania numeste doi noi directori in cadrul departamentului Consultanta Financiara
- Analiză sectorială EY România: Randamentele așteptate de investitori înregistrează evoluții fluctuante, în contextul creșterii ratelor de dobândă de politică monetară și ale nivelurilor inflației în Europa
- sigurantaonline.ro, o nouă resursă educativă în lupta împotriva criminalității informatice
- 43% dintre Mileniali sunt dispusi sa aloce pentru achizitionarea unei locuinte un buget de peste 90.000 de euro
- Studiu Revolut: Unde au calatorit romanii in vara lui 2023? In aproape toata lumea
- EY România: E-Factura – următorul pas spre digitalizarea fiscală în România
- Studiu Deloitte: cresterea preturilor si diminuarea veniturilor, principalele motive pentru care parintii cheltuiesc mai putin anul acesta cu inceperea anului scolar
- Cushman & Wakefield: Bucurestiul, in top cinci orase din Europa Centrala si de Est preferate de operatorii hotelieri pentru investitii viitoare
- Libra Internet Bank: creșteri pe toate sursele de venit, eficiență operațională îmbunătățită, profit mai mare cu 45,9%
- EY România: Sistemul de garanție-returnare pentru ambalaje primare nereutilizabile intră în vigoare la 30 noiembrie 2023. Cele mai importante aspecte de luat în considerare - punct de vedere
- Cushman & Wakefield Echinox: Tranzacții de închiriere totalizând peste o jumătate de milion de metri pătrați pe piața industrială și de logistică în primele șase luni; peste o treime reprezintă preînchirieri în proiecte cu livrare în 2024