Fiscul vrea sa infiinteze un magazin online pentru vanzarea produselor confiscate
Data publicarii: 23-09-2016 | EconomieAgentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) intentioneaza sa infiinteze un magazin online pentru vanzarea produselor confiscate, a anuntat, vineri, presedintele institutiei, Dragos Doros.
El a precizat că acesta va funcționa ca orice alt magazin online, însă produsele vor putea fi și licitate.
"Pentru anumite produse, prețurile vor fi fixe, dar pentru altele prețul se va stabili prin licitație", a explicat Doroș.
În prezent, Agenția Națională de Administrare Fiscală vinde, în magazinele sale din țară, produse diverse, de la camere video, care pot fi achiziționate cu 4.400 lei bucata, până la chiloți pentru care prețul este 3 lei/bucată, conform datelor instituției.
În București, la magazinul din strada Măriuca, Fiscul vinde bunuri confiscate în vederea valorificării acestora. În magazin se găsesc cercei, brățări sau lanțuri de argint și aur cu prețuri ce ajung până la 100 de lei, dar și produse alimentare precum arahide în ciocolată cu 5 lei și gumă de mestecat cu 8 bani bucata.
De asemenea, se mai vând teniși cu 4 lei bucata, pălării cu 2,5 lei, tricouri cu 5 lei, bluze cu 5 lei, fuste de damă cu 6 lei, foen de păr cu 1,95 lei bucata și bibelouri la același preț.
Conform reprezentanților instituției, când sunt stocuri mari de produse, acestea se vând la cantitate, iar pentru aceasta se organizează licitație.
Potrivit ANAF, valorificarea bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se realizează în temeiul O.G. nr. 14/2007 pentru reglementarea modului și a condițiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, precum și a Normelor metodologice de aplicare a O.G. nr. 14/2007, aprobate prin H.G. nr. 731/2007.
Activitatea de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului cuprinde declararea bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului de către deținători—organelor de valorificare, evaluarea de către o comisie de evaluare, valorificarea efectivă sau atribuirea cu titlu gratuit sau distrugerea sau restituirea.
Valorificarea se face utilizând una dintre următoarele metode: licitație publică, vânzare directă de la locul de depozitare sau de deținere, în regim de consignație, magazine proprii ale organelor de valorificare, burse de mărfuri.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online